HURACÁN STO
TEHNILISED ANDMED
- maksimaalne võimsus 470 kW/640 hj 8000 p/min
- maksimaalne pöördemoment 565 Nm
- tippkiirus 310 km/h
- 0–100 km/h kiirendusaeg 3,0 s
- töömaht 5204 cm³
Supersportautona loodud Huracán STO pakub ehtsat võidusõiduauto tunnet ja tehnikat tänavasõiduks sobival mudelil.
Huracán STO-sse on koondatud Lamborghini aastatepikkune mootorispordialane oskusteave, mida paljud võidud on veelgi vääristanud. Ekstreemne aerodünaamika, ringrajal lihvitud juhitavus, kerge kaal ja seni võimsaim V10-mootor saavad selles kokku, olles valmis vallandama kõiki võistlusraja emotsioone ka teie argipäevadel.
VÄLIMUS
Kergkonstruktsioonid ja funktsionaalne disain on siin ühendatud väljendama puhast suutlikkust. Ehkki tema kontuurid meenutavad Huracán Super Trofeo EVO omi, sai Huracán STO täiesti teistsuguse, sõiduki aerodünaamikat optimeeriva kuju ning süsinikkiud on kasutusel rohkem kui 75% kerepaneelide valmistamisel. Esiosa aerodünaamilist suutlikkust maksimeerib ja hoiab seejuures kaalu kokku eelkõige niinimetatud Cofango – spetsiaalselt konstrueeritud keredetail, mis hõlmab nii esiluuki kui ka esitiibu.
INTERJÖÖR
Interjööris on järgitud sama, ringrajakasutust silmas pidavat lähenemisviisi, kõikjal on kasutusel ultrakerged kõrgekvaliteedilised materjalid, eeskätt süsinikkiud. See uuenduslik ja iseloomulik materjal on kasutusel uksepaneelides, interjööridetailides, istmetel ja põrandamattidel ning evib ülisportlikku väljanägemist, mis ideaalsel viisil täiendab elegantset Alcantara- ja Carbon Skin-viimistlust, lisades funktsionaalset stiili.
Ehkki Huracán EVO sarnased, annavad Huracán STO interjööri lahendused oma panuse kaalu langetamisse võrreldes eelmise mudeliga. Koos täiendavate funktsioonidega nagu uus viimistlus ja titaanist turvakaar koos neljapunkti-turvavöödega toob lõpptulemus välja ehtsa võistlusauto tunnetuse ja iseloomu juba rooli taha istumise hetkest alates.
AERODÜNAAMIKA
Iga võidusõiduauto vajab äärmuslikku aerodünaamikat ning sellise suutlikkuse taseme saavutamiseks tänavasõiduks sobival Huracán STO-l on Lamborghini kasutanud kõiki oma võidusõidust korjatud kogemusi.
Esiosas jaotab splitter õhuvoolu auto maaefekti tugevdamiseks, kuna õhuvõtuavad esiluugil tekitavad aerodünaamilist surujõudu ja ribid kiirendavad väljuvat õhuvoolu rattakoobastes rõhu alandamiseks, mis omakorda kasvatab surujõudu.
Tagaosas asuv „haiuim“ parandab auto dünaamilist käitumist eeskätt kurvide läbimisel, õhukogur peab kontrolli all mootorikatte alust temperatuuri ja tagadifuusor hoiab tagaosa aerodünaamilise surujõu õigel tasemel. Tagatiib on loodud saavutama aerodünaamilise surujõu soovitud kasvu ja õhutakistuse vähenemist, kuna selle „mitmekorruseline“ konstruktsioon ja kolm käsitsi muudetavat asendit tugevdavad ehtsa võidusõiduauto tunnet ja annavad juhile võimaluse kohandada esiosa aerodünaamilist tasakaalu erinevate sõidumaneeridega.
PIDURID
Üks Huracán STO silmapaistvamaid omadusi on tema ultramoodne pidurisüsteem. Selle keskmes on spetsiaalsed süsinikkeraamilised pidurikettad (CCMR), mille Brembo töötas välja vormel-1 võidusõiduautode eeskujul. Tänavasõiduautodel harva kasutatavad CCMR-pidurikettad töötavad siin koos ringrajarehvide, suurema aerodünaamilise surujõu ja pidurite vastava jahutussüsteemiga, mis kõik on mõeldud optimeerima pidurite suutlikkust ja stabiilsust pika aja jooksul. Juhi kindlustunde tõstmiseks on piduripedaali pisut pikendatud, et tagada paremat reageerimist. Kõik need elemendid koos pakuvad märkimisväärselt ühtlast pidurdusvõimet kõigis sõiduoludes ja erakordset turvalise autojuhtimise tunnet.
KERGKONSTRUKTSIOONID
Kuna Huracán STO loomise eesmärk oli „immutada“ tänavasõiduks sobilik superauto läbi võidusõiduvaimuga, oli kõikjal märksõnaks „kergus“. Vaatluse alla võeti iga viimane kui komponent, et sel oleks parim suutlikkus ning püüti saavutada optimaalne kaalu ja võimsuse suhe.
See tähendas tugevate ja ultrakergete süsinikkiust kerepaneelide kasutamist ning mõnel juhul lennunduse tarvis välja töötatud sändvitš-tehnoloogia juurutamist kaalu säästmiseks. Lisandusid veel võistlusauto stiilis Alcantara-polster, 30% kergem esiklaas, uued magneesiumsulamist veljed, heliisolatsioonimaterjalide väiksem hulk ja titaanist tagumine turvakaar.
Kõik need lahendused andsid Huracán Performantega võrreldes 43 kg säästu, tänu millele pakub STO kergemat ja kiiremat, iseloomulikku võidusõidukogemust.
MOOTOR
Kui Huracán STO mootor möiratades elule ärkab, on selle mootorispordipäritolu tunda ja kuulda. Pani ju Lamborghini selle konstrueerimisel mängu kogu oma oskusteabe, mis pärit Squadra Corse võidukatelt mudelitelt Huracán ST ja GT3 EVO. Tulemuseks on võimas 5,2-liitrine vabalt hingav V10-mootor, mis arendab 640 hj (470 kW) võimsust 8000 p/min juures ning saavutab 6500 p/min juures maksimaalseks pöördemomendiks 565 Nm. See pakub ringraja tarbeks parimat mootori võimsust, mis on ühendatud gaasipedaali hoolikalt häälestatud tundlikkusega. Suutlikkuse tase on rabav: kiirendus 0–100 km/h 3,0 sekundiga, 0–200 km/h 9,0 sekundiga ning tippkiirus 310 km/h. Unustamatu sõiduelamus, mida tugevdavad veelgi mootori võidusõidupärane tundlikkus, gaasipedaali ülierk reaktsioon ja pöörete kasvades teravamaks muutuv mootoriheli. See on ehe jõud.
SÕIDUREŽIIMID
Et pakkuda suutlikkuse uusi kõrgusi ja ehtsa võistlusauto juhtimise tunnet, asendati roolisüsteem Lamborghini Dynamic Steering (LDS) Huracán STO-l fikseeritud ja kiirema ülekandega rooliga ning kolme uue silmapaistva sõidurežiimiga: STO, TROFEO ja PIOGGIA.
- STO on mõeldud pakkuma nauditavat sõidukogemust mistahes maanteel ja mistahes ilmaoludes.
- PIOGGIA on ringrajarežiim, mis parandab suutlikkust märgades ja libedates oludes. Sõidudünaamikasüsteemi Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI) alamsüsteemid on seks puhuks kalibreeritud tagama parimat teelpüsivust.
- TROFEO on aga sõidurežiim, mis maksimeerib suutlikkust kuivades rajaoludes, parandades sõiduki täpsust ja reaktsiooni. LDVI alamsüsteemid on siin kalibreeritud optimeerima haarduvust ja hoidma sõiduki tasakaalu neutraalsena..
LAMBORGHINI ÜHENDUVUSEGA TELEMEETRIA (LCT)
Lamborghini ühenduvusega telemeetria muudab sõidukogemuse ringrajal veelgi nauditavamaks. Teie saate rooli taga olles infot, kuidas end täiustada ning süsteem analüüsib saavutatud tulemusi üksikasjalikult UNICA rakendusega, muutes teie nutitelefoni teie isiklikuks inseneriks.
Süsteem on täiuslikult integreeritud Lamborghini teabe- ja meelelahutussüsteemiga ning salvestab ja kuvab kasulikku infot sõidu ajal otse näidikuplokki ja infotabloole. Sõidusessiooni lõppedes saab kogutud andmeid ja autosse sisse ehitatud kahe kaamera salvestusi vahetult analüüsida teie nutitelefonis UNICA rakendust pruukides. Kogutud andmete täpsus ja vastavate vidinatega töödeldud video tagavad sügavuti mineva analüüsi, mis aitab teil oma sõiduoskust täiustada.
ÜHENDUSES OMA HURACÁN STO-GA
Ühenduvustehnoloogiate eksklusiivne ja kaasaegne komplekt on valmis tõstma juhi kaasatuse ennenägematule tasemele pakkudes uuenduslikke teenuseid sihiga täiustada sõidunaudingut ja juhtimisoskusi. Lamborghini Connect annab STO juhile meelerahu, kui te pole parajasti rooli taga ja hoiab kursis ajakohase infoga, kui te autot juhite. Teie Huracán teie sõrmede all, millal iganes ja kus iganes vaid soovite.
- Täpne reaalajas reisimine, marsruudi ja sihtkohtade uuendamine
- Liiklusinfo reaalajas
- Auto otsing
- Sõiduki seisundi aruanne
- Tarkvarauuendused läbi õhu
- Alalt lahkumise alarm
- Sõiduaja alarm
- Kombinatsioon kiiruse ja alalt lahkumise alarmist
- Veebiraadio
- Apple CarPlay
- Android Auto
- Lamborghini ühenduvusega telemeetria
* Lamborghini Connecti teenused erinevad sõltuvalt mudelist ja saadavusest riikide kaupa. Siintoodud info on mõeldud andma üldist ülevaadet. Teenuse saadavuse kohta teie koduriigis annab infot teie Lamborghini müügiesindus.