HURACÁN TECNICA

TEHNILISED ANDMED

  • maks. võimsus 470 kW/640 hj 8000 p/min juures
  • maks. pöördemoment 565 Nm
  • tippkiirus 325 km/h
  • 0–100 km/h kiirendusaeg 3,2 s
  • töömaht 5204 cm3

Huracáni valiku värskeim liige pakub ehedaimat Lamborghini sõidukogemust koos argikasutuse vabadustega. See on sild mineviku ja tuleviku, elustiili ja suutlikkuse, maantee ja ringraja vahel. Huracán Tecnica toob igas juhis välja võidusõitja omadused, tagades korraga nii rahuldustpakkuva suutlikkuse kui ka ülima sõidumõnu. Päästke valla kõige mitmekülgsema Huracáni ainulaadne temperament.

VÄLIMUS

Huracán Tecnica loodis sillana maailmade vahel, ühendamaks suutlikkust ja ilu. Tema jooned rõhutavad iseloomulikku uut väljendusrikkust, mis on inspireeritud Huracán Super Trofeo EVO2 võidusõidugeenidest. Nii esi- kui ka tagaosa arhitektuur said uue, teravamate joontega struktuuri, mis parandab aerodünaamikat ja stabiilsust ning lihtsustab juhtimist kõigis oludes, aga eriti just ringrajal.
Jõulised jooned kujundavad Huracáni valiku uue, unustamatu portree.

INTERJÖÖR

Loodud juhi tarvis. Huracán Tecnicat iseloomustav mitmekülgsus on ka tema interjööri põhiline omadus. Laialdased isikupärastamisvõimalused on suunatud kõige täiuslikuma sõiduelamuse saavutamisele. Kõrgeima kvaliteediga materjalidest eksklusiivne viimistlus peegeldab Lamborghinile igiomaseid Itaalia disainitraditsioone, muuhulgas on saadaval uus spetsiaalviimistlus sportistmetele.
Ka tehnikal on oma roll sõidukogemuse rikastamisel, Huracán Tecnica saab ainult sellele mudelile omase kasutajaliidese graafika ja laiendatud ühenduvuse.
Eksklusiivsuse täiendavaks rõhutamiseks on saadaval määratu hulk Ad Personam kombinatsioone.

ÜHENDUSES OMA HURACÁN TECNICAGA

Ühenduvustehnoloogiate eksklusiivne ja kaasaegne komplekt on valmis tõstma juhi kaasatuse ennenägematule tasemele. Lamborghini Connect annab Huracán Tecnica juhile meelerahu, kui ta pole parajasti rooli taga ja hoiab teda sõidu ajal kursis ajakohase infoga.

ÜHENDUVUSEGA NAVIGATSIOONITEENUSED

Maksimaalne käepärasus oma auto seisundi ja olukorra haldamisel. Teie Huracán teie sõrmede all, millal iganes ja kus iganes vaid soovite. Kaasaegsed abiteenused jälgivad teie sõidukit kus tahes paigas maailmas. 

  • Täpne reaalajas reisimine, marsruudi ja sihtkohtade uuendamine.
  • Liiklusinfo reaalajas
  • What3words
  • Auto otsing
  • Sõiduki seisundi aruanne
  • Tarkvarauuendused läbi õhu
  • Integreeritud Amazon Alexa
  • Alalt lahkumise alarm
  • Kiiruse alarm
  • Sõiduaja alarm
  • Kombinatsioon kiiruse ja alalt lahkumise alarmist
  • Veebiraadio
  • Apple CarPlay
  • Android Auto
  • Lamborghini ühenduvusega telemeetria
  • Pardapäevik

* Lamborghini Connecti teenused erinevad sõltuvalt mudelist ja saadavusest riikide kaupa. Siintoodud info on mõeldud andma üldist ülevaadet. Teenuse saadavuse kohta teie koduriigis annab infot teie Lamborghini müügiesindus.

AERODÜNAAMIKA

Välisdisaini ümberkujundamise eesmärk oli aerodünaamika täiustamine – see on määrava tähtsusega stabiilsuse ja kasutamislihtsuse tagamiseks mistahes olukorras. Muudatused suurendasid aerodünaamilist surujõudu ja vähendasid õhutakistust.

MOOTOR

Kui Huracán Tecnica mootor möiratades elule ärkab, reedab ta kohe oma lähedase suguluse Huracán STO jõuallikaga. Tecnica südameks on võimas 5,2-liitrine vabalt hingav V10-mootor, mis arendab 640 hj (470 kW) võimsust 8000 p/min juures ning saavutab 6500 p/min juures maksimaalseks pöördemomendiks 565 Nm. See pakub igas olukorras parimat mootori võimsust, mis on ühendatud gaasipedaali hoolikalt häälestatud tundlikkusega. Suutlikkuse tase on rabav: kiirendus 0–100 km/h 3,2 sekundiga, 0–200 km/h 9,1 sekundiga ning tippkiirus 325 km/h. Huracán Tecnica demonstreerib puhast jõudu ja pakub unustamatuid sõiduelamusi.

Sõiduk ei ole veel müügis ja seetõttu ei kehti sellele direktiiv 1999/94/EÜ. Kütusekulu ja heitmehulga andmed on tüübikinnituse faasis.

P-TCS

P-TCS on Lamborghini spetsiaalne haardumiskontrolli süsteem, mis eelistab sportlikku sõidumaneeri, pakkudes samal ajal usaldusväärset ja vahetut tagasisidet. Tavalise haardumiskontrolli süsteemiga (TCS) võrreldes parandab pöördemomendi proaktiivne haldus tõhusust väikese haardeteguriga pinnastel Strada-režiimis, maksimeerib sõidumõnu elementi Sport-režiimis ning parandab haarduvust ja kurvist väljumise teravust Corsa-režiimis.

SPETSIAALNE PIDURITE JAHUTUSSÜSTEEM

Pidurite jahutussüsteem on uue ja täiustatud konstruktsiooniga nii ees kui ka taga, surudes õhuvoolu otse piduriketaste sisemusse, et tagada soojuse võimalikult hea hajumine. See tõi kaasa temperatuuri languse auto kõige tundlikumates osades – pidurivedelikus ja -ketastes.

TAGARATTAROOLIMINE

Huracán Tecnica pakub Lamborghini tagarattaroolimise süsteemi (LRS), tagades klassi parima dünaamilise suutlikkuse sõltuvalt valitud sõidurežiimist – Strada, Sport või Corsa. LRS roolib tagarattaid kahe elektromehaanilise täiturmehhanismiga. Süsteem parandab manööverdusvõimet väikestel kiirustel, pakkudes optimaalset juhitavust ja paremat stabiilsust kiirteetempo korral.

KIIRE ÜLEKANDEGA ROOL

Sarnaselt STO-le saab ka Huracán Tecnica kiire ülekandega rooli, mis muudab rooli tagasiside vahetumaks ning loob erakordse ühenduse juhi, auto ja teekatte vahel.

LDVI

Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI) on Huracán Tecnica tehniline aju, mis suudab sõidudünaamika haldamiseks koordineerida kompleksseid ja keerukaid süsteema. Juhi sisendi, väliskeskkonna ja valitud sõidurežiimi põhjal suudab LDVI ette aimata juhi soove, lülitudes tagasisidel põhinevalt loogikalt „edasisidele“, reaktsioonilt ennetamisele – see on tõeline evolutsioon.

Lehekülg viimati uuendatud: 17.08.2024