Lamborghini tähistab oma 60. juubelit Huracáni kolme erimudeliga
Milano disaininädalal esitleti Huracán STO, Tecnica ja EVO Spyderi 60. aastapäeva erimudelid.
Lamborghini tähistab oma 60. juubelit Huracán STO[1], Huracán Tecnica[2] ja Huracán EVO Spyderi[3] erimudelitega, mida kõiki valmistatakse 60 eksemplari. Neid esitleti 21. aprillil Milano disaininädala raames toimuval eksklusiivüritusel. Kõik V10 valiku erimudelid on saadaval kahes konfiguratsioonis, mis spetsiaalsete kujunduste lisamisega määratlevad ümber Lamborghini traditsioonid värskete, trendi kujundavate värvide loomisel. Kujundused täiendavad nii iga mudeli vaimu kui ka neid iseloomustavaid ainulaadseid jooni. Nende eriväljalasete ainulaadsuse esiletoomiseks kaunistatakse kõik autod süsinikkomposiidist siltidega, mis kannavad numbreid 1 kuni 60, ning 60. juubeli logoga, mis maalitakse ustele ja tikitakse istmetele.
Huracán STO (Super Trofeo Omologata) esindab mudelkonna suutlikkuse teravaimat tippu ning tal on vabalt hingav 640-hobujõuline V10-mootor. 60. juubeli erimudelit pakutakse kahes versioonis, mõlemad on inspireeritud tippklassi spordiriietusest või toon-toonis tiimivärvidest. Esimene on välja peetud sinistes värvides. Blu Aegeus-põhitoonis keret kaunistavad Blu Astraeus-toonis elemendid, mida võib veel ühendada Blu Mira-viimistluses süsinikkiumustriliste elementidega. Interjöörist leiab kombinatsiooni, mis koosneb Nero Cosmus-mustast ja Grigio Octans-hallist alcantarast, Nero Ade-toonis detailidest ja kontrastsest Blu Amon-sinisest tikanditest. Teisel versioonil on halli Grigio Telesto ja musta Nero Noctis-värvi kere koos süsinikkiumustriliste osadega. Interjööris domineerib jälle Nero Cosmus- ja Grigio Octans-toonis alcantara, mida täiendavad punast Rosso Alala-värvi tikandid ja nahkdetailid. Mõlemal versioonil on istmetele tikitud 60. juubeli logo ning autod varustatakse 20-tolliste sepistatud alumiiniumvelgedega Hek, mis saavad mattmusta viimistluse.
Huracán Tecnica on mudelkonna mitmekülgseim variant, mis tunneb end ühtmoodi mugavalt nii maanteel kui ka ringrajal. 60 eriseeriaeksemplari võib konfigureerida kahes versioonis, mõlemad kannavad võidusõidust pärit inspiratsiooni, sealhulgas itaalia trikoloori värve. Neist esimesel on Grigio Telesto-toonis hall kere, mida ilmestavad detailid värvitoonides Nero Noctis (must) ja Rosso Mars (punane). See kontrast kajastub ka interjööris, kus Nero Ade-toonis musta alcantarat täiendavad punased Rosso Alala-värvi detailid. Teine versioon on täpselt ümberpööratud, sealset Bianco Asopo-toonis valget keret täiendavad rohelised Verde Viper-triibud. Viimast värvi leiab ka Nero Ade-musta alcantaraga kaetud interjöörist. Mõlemad eriversioonid varustatakse 20-tolliste läikivmustade velgedega Damiso.
EVO Spyder on Huracán valikust kõige rohkem elustiilile orienteeritud, olles suuteline ühendama klassi parima suutlikkuse elegantse iseloomu ja vabaõhuarhitektuuriga. 60. juubelile pühendatud erimudel võib saada sinise Blu Le Mans-toonis kere koos kontrastsete valgete Bianco Isi-detailidega. Sama värviskeemi kasutatakse ka Nero Ade-toonis alcantaraga kaetud interjööris, mida kaunistavad Blu Amon-sinised tikandid ja Bianco Leda-valged ääristused. Teine versioon saab Verde Viper-rohelise kere ja Bianco Isi-valged detailid, ning interööris täiendavad Nero Ade-toonis alcantarat Rosso Alala ja Bianco Leda. Mõlemad eriversioonid varustatakse 20-tolliste läikivmustade velgedega Damiso.
Autode esitlemine toimus 21. aprillil Milano Segheria näitusemajas. Samas pannakse esimest korda Euroopas – kui jätta kõrvale Sant’Agata Bolognese – välja ka uus Lamborghini Revuelto[4], mille maailma-esmaesitlus leidis aset eelmisel kuul. Üritus on osa Lamborghini margi 60. aastapäeva ürituste sarjast. Need algasid juba jaanuaris Sant’Agata Bologneses Lamborghini uuendatud muuseumi sissepühitsemisega, kus avati näitus nimega „Tulevik algas aastal 1963“. Sellele järgnes Jaapani Lamborghini päev – 60. juubel Suzukas ja Suurbritannia Lamborghini päev – 60. juubel, mis toimub 29. aprillil Silverstone’is. 24. mail peetakse Itaalias ringsõit „60th Anniversary Giro“. See lõpeb Bologna Piazza Maggiorel publiku juuresolekul toimuva elegantsikonkursiga, kuhu osalema oodatakse üle 150 Lamborghini.
1 Huracán STO kütusekulu ja heitmenäitajad: keskmine kütusekulu 13,9 l/100 km (WLTP), keskmine CO2 heitkogus 331 g/km (WLTP)
2 Huracán Tecnica kütusekulu ja heitmenäitajad: keskmine kütusekulu 14,5 l/100 km (WLTP), keskmine CO2 heitkogus 328 g/km (WLTP)
3 Huracán Evo Spyderi kütusekulu ja heitmenäitajad: keskmine kütusekulu 14,9 l/100 km (WLTP), keskmine CO2 heitkogus 338 g/km (WLTP)
4 Sõiduk ei ole veel müügis ja seetõttu ei kehti sellele direktiiv 1999/94/EÜ. Kütusekulu ja heitmehulga andmed on tüübikinnituse faasis.