Mustad tiivad ja pakett Black Edition Continental GT ja Flying Spuri mudelkondades

  • Pakett Black Edition on nüüd saadaval Continental GT, Continental GTC ja Flying Spuri tarvis
  • Sellega tulevad muuhulgas esimest korda kaasa mustad Bentley tiivulise B-tähega embleemid ja kiri pakiruumi kaanel, samuti läikivmustad kümne kodaraga veljed ja Blackline-ehisosad
  • Varustuses on ka 680 hj ja 930 Nm arendav High Performance Hybrid-ajam koos GT Speedi sportliku aktiivveermiku ja sportväljalaskega
  • Mandariinivärvi pidurisadulad on saadaval lisana ilma täiendava tasuta
  • Interjööris hakkavad silma Black Editioni tikitud polster ja läveliistud, musta klaverilakiga viimistlus ja kontrasttoonis tepingud
  • Mudeleid valmistatakse piiratud koguses – 400 eksemplari kogu maailma turgudele

Bentley uued Black Edition-mudelid ühendavad endas paketi Blackline tumedas toonis julge visuaalse mõju 680-hobujõulise jõuallika ja suutlikkusele orienteeritud veermikuga. Välimuse ainulaadsete lahenduste hulka kuuluvad uued läikivmustad tiivulise B-tähega embleemid ees ja taga, mandariinivärvi pidurisadulad ja Black Editioni embleemid, mis kõik koos toovad esile Continental GT ja Flying Spuri mudelkondade tumedama poole. Bentley Dream Factorys toodetavate autode arv kogu maailma turgude tarvis piirdub 400 eksemplariga.

Black Edition-mudelid ühendavad uue High Performance Hybrid-ajami Bentley sportliku aktiivveermikuga, viimane oli varem saadaval üksnes Speed-mudelitele. Selles ajamis on 4,0-liitrine topeltturboga V8-mootor ühendatud võimsa elektrimootoriga, arendades süsteemina 680 hj ja 930 Nm ning tagades suutlikkuse, mis ületab eelmise põlvkonna GT Speedi näitajaid.

Black Editioni disaini põhiomadused

Uute Black Editioni mudelite varustuse osaks olev Bentley pakett Blackline loob tagasihoidliku, elegantse ja peaaegu märkamatu visuaalse mulje. Üksikute detaililahenduste hulka kuuluvad läikivmust maatriksesivõre ja võred esikaitserauas, must esisplitter ja läikivmustad ehisosad. Black Editioni mudelid on ainsad, mis saavad endale läikivmustad tiivulise B-tähega embleemid ja Bentley kirjad koos Black Editioni embleemidega esitiibadel. 22-tollised kümne kodaraga valuveljed on läikivmusta viimistlusega, kuid soovi korral on saadaval ka kahetoonilises viimistluses, kus must värv on ühendatud läiketöötlusega. Silmatorkava erksa kontrastina on mandariinivärvi pidurisadulad kõigile kolmele mudelile saadaval täiendava tasuta lisavarustusena.

Black Edition Continental GT ja GTC saavad endale ka Harmony-disainiga üksikud esituled (koos animeeritud tervitusvalgustusega), mis hiljuti debüteerisid baas- ja Azure-mudelitel.

Continentali mudelite interjöörist leiab Black Editioni kirja esiistmete peatugedele tikituna, kuna Flying Spuris kaunistavad need tikandid kõiki nelja peatuge. Varustus sisaldab ka musta klaverilakiga puitviimistlust, Black Editioni läveliiste ja kontrasttoonis tepinguid, mille värvi saab omanik ise valida. Komfortistmed, meeleoluvalgustus, Bentley pöörlev ekraan, sportpedaalid ja pakett Mood Lighting kuuluvad samuti kõik rikkaliku varustuse hulka.

Jõuallikas ja veermik

Kõiki Black Editioni mudeleid viib edasi Bentley uus High Performance Hybrid-ajam, kus 520-hobujõuline 4,0-liitrine V8-mootor on ühendatud 190-hobujõulise elektrimootoriga. Nende koostöös saadakse maksimaalseks süsteemivõimsuseks 680 hj ja -pöördemomendiks 930 Nm. Continental GT saavutab 100 km/h paigalt startides kõigest 3,7 sekundiga, kuna Continental GT Convertible ja Flying Spur kulutavad selleks 3,9 sekundit. Kõik mudelid suudavad läbida 80 kilomeetrit pelgalt elektri jõul. Black Editioni varustusse kuulub ka sportlik väljalaskesüsteem, mis täisgaasil veelgi võimendab Bentley 4,0-liitrise V8-mootori karismaatilist urinat.

Uute Black Editioni mudelite Bentley sportlik aktiivveermik oli varem saadaval vaid 782 hj Speedi mudelitele. See võimaldab juhil nautida dünaamilise võimekuse veelgi laiemat ulatust alates sõidurežiimidest Comfort ja Bentley kuni suutlikkusele orienteeritud režiimini Sport. Sport-režiimis suudab Bentley sportlik aktiivveermik saata kuni 100 protsenti veojõust tagaratastele, luues loomuliku, vaistliku ja vilka sõidudünaamika. Sport-režiimi puhul on selgelt tuntav ka tagarattaroolimise teistsugune kalibreering, samuti amortisaatorite ja põikstabilisaatorite jäigem kalibreering. Juht tunneb, et roolimine on vahetum ja auto reageerib erksamalt, mis omakorda loob mulje otsesemast ühendusest sõidukiga.

Lehekülg viimati uuendatud: 17.04.2025