TEMERARIO PÕHIOMADUSED
RUUMILINE KANDMIK
Temerario üleni alumiiniumist valmistatud kandmikus juurutati esimest korda uus kõrgtugev sulam kõrgsurvevalu tarvis ja kõrgtugeva hüdrovormitud survevalu kasutamine. Samuti kasutatakse rohkem õhukeste vaheseintega õõnesvalandeid, mis võeti kasutusele juba Revuelto tagaraamis. Need tehnoloogiad võimaldasid minimeerida ruumilise raami konstruktsiooni keerukust ja saavutada funktsionaalse integratsiooni kõrge taseme, mis oli omakorda seotud uue hübriidajami paigaldamisega (üle 50% vähem komponente võrreldes Huracániga). Oluliselt vähenes ka keevituste arv, Huracániga võrreldes kahanes keevisõmbluste pikkus üle 80%.Uus konstruktsioon võimaldas seetõttu kasvatada väändejäikust üle 20 protsendi võrreldes eelmise põlvkonna ruumilise raamiga. See pakub ka sõiduki kaalu piiramise maksimaalset võimalikku taset, tagab reisijate turvalisuse kõrgeima taseme ja annab märkimisväärse panuse eeskujuliku sõidudünaamika saavutamisse.
JÕUALLIKAS
Uus jõuallikas projekteeriti Sant’Agata Bologneses täiesti puhtale lehele sihiga pakkuda sõidusuutlikkust ja emotsioone, mis ületaksid praeguse Huracáni omi. Jõuallikas ühendab sujuvalt pöördeid koguvate kuulsate Lamborghini V10-mootorite omadused uue põlvkonna turboülelaadimisega mootorite suure võimsuse ja tohutu pöördemomendiga. Topeltturboga V8-mootori töömaht on neli liitrit ning erivõimsus suurepärane 200 hj/l. Sisepõlemismootor arendab maksimaalset võimsust 800 hj vahemikus 9000–9750 p/min ning suudab teha kuni 10 000 p/min. Nii kõrgeid pöördeid nähakse tavaliselt ainult võidusõidumootorites ning see teeb uue V8 ainulaadseks, tänavalegaalsete superautode maastikul midagi sarnast ei leidu. Hübriidajam sisaldab topeltturboga V8 kõrval kolme elektrimootorit ja 8-käigulist topeltsiduriga käigukasti. Maksimaalne süsteemivõimsus on 920 hj ja pöördemoment 730 Nm, mis lubab 0–100 km/h kiirenduse läbida kõigest 2,7 sekundiga ning saavutada tippkiiruseks 343 km/h.
Sõiduk ei ole veel müügil ja seetõttu ei kehti sellele direktiiv 1999/94/EÜ. Kütusekulu ja heitmehulga andmed on tüübikinnituse faasis.
AERODÜNAAMIKA
Temerarioga saavutas Lamborghini aerodünaamilise kasuteguri tipu kolme põhilise konstrueerimistööde eesmärgini jõudes: stabiilsus suurtel kiirustel, parem jahutus ja maksimaalne pidurdustõhusus. Lamborghini insenerid alustasid kere loomisel täiesti puhtalt paberilehelt, arvestades nii kere pealispinna kui ka autopõhjaga. Nad võtsid arvesse ka uue hübriidajami juurutamisest tulenevaid nõudeid ja eesmärki suurendada aerodünaamilist koormust, eriti tagaosas. See võimaldaski suurendada aerodünaamilist surujõudu 118% Huracán Evoga võrreldes, ning paketi Alleggerita olemasolul koguni 158%. Kõigi elementide kujundamisel ühendati eeskujulikud aerodünaamilised omadused ainulaadsete stiilijoontega, alates eesmistest päevasõidutuledest, mis tänu õhuvõtuavadele muutuvad aerodünaamikaelementideks, süvendiga katusest, mis suunab õhku tagaspoilerile ning autopõhjast, mis on varustatud keerisegeneraatoritega optimaalse õhuvoolu suunamiseks difuusorile.
SÕIDUREŽIIMID
Temerario pakub võrratuid sõiduemotsioone tänu uudsetele sõidurežiimidele, millega tunnete end nagu võidusõiduautos. Elektrilisi suutlikkusstrateegiaid saab optimaalsete sõidutingimuste loomiseks kombineerida sõidurežiimidega, kohandades teie Temerario omadusi hetkeoludega.
Hübriidajami potentsiaali maksimeerimiseks on Città, Strada, Sport ja Corsa erinevate energiarežiimidega ühendatavad 13 kombinatsioonis.
LDVI 2.0
Temerario saab uue, veelgi täiuslikuma versiooni sõidudünaamika juhtsüsteemist LDVI 2.0. Tänu integreeritud haardumiskontrolli funktsioonile suudab süsteem prognoosida teekatte haardeomadusi ning sellele vastavalt reguleerida kiirendus- ja pidurdusvõimsust. Süsteemil on ka laiendatud driftimisfunktsioon, mis võimaldab juhil driftitaset valida kolme vastava režiimi vahel.
KASUTAJALIIDES, TEABE- JA MEELELAHUTUSSÜSTEEM
Temerario pakub uut kasutajaliidest. See täiustatud versioon koosneb kolmest ekraanist: digitaalsest näidikupaneelist, keskekraanist ja kaasreisija ekraanist. Kõiki kolme ekraani haldab üks elektronaju, mis tagab maksimaalse ühilduvuse kujunduse ja kasutajakogemuse osas. Värskendatud graafika sisaldab ruumilisi kujutisi ja animatsioone, kuna armatuurlaud pakub uusi isikupärastamisvõimalusi ja lubab kasutajal valida talle sobiva vaate kolme variandi seast. Ka teabe- ja meelelahutussüsteemi on lisatud isikupärastamisvalikuid. Need võimaldavad kasutajal luua oma eelistuste põhjal tõeliselt kaasahaarava kogemuse. Viipefunktsiooniga saab nihutada sisu keskekraanilt juhi või kaasreisija ekraanile ühe sõrmeliigutusega täpselt samal moel nagu nutitelefoni ekraanil.
Kasutajaliidesee uuendatud välimus vastab uhiuuele Lamborghini elektrifitseeritud mudelivaliku stiilile, mis esmalt juurutati Revueltos.