URUS SE
Julge elada julgemalt!
ÜLEVAADE
Urus SE on järjekordne samm Automobili Lamborghini teekonnal täieliku hübridiseerimise suunas. Esimese pistikhübriidajamiga supersportmaasturina (inglise keeles PHEV ehk Plug-in Hybrid Electric Vehicle) saab SE etaloniks kogu segmendile nii mugavuse, suutlikkuse, tõhususe, heitmekoguse kui ka sõidukogemuse vallas.
Sisepõlemismootor ja elektrimootor annavad kahepeale süsteemivõimsuseks 800 hobujõudu ning võimaldavad heitmehulka vähendada koguni 80% võrra. Urus SE hiilgab sellise võimsuse, kiiruse, ainulaadsete sõidurežiimide ja täiendatud dünaamikaga, mis teeb sellest tulevikku suunatud revolutsioonilise sõiduki.
VÄLIMUS
Urus SE proportsioonid said eelkäijatega võrreldes veelgi sportlikumad. Uuendatud jooned optimeerivad aerodünaamilist kasutegurit, suurendavad aerodünaamilist surujõudu uue pistikhübriid-supersportmaasturi tagaosas ja parandavad jahutust.
Värskendatud disain tõstab esile sõiduki vormide dünaamikat, rõhutades tema esteetika puhast ja muskulaarset iseloomu. Uute elementide hulka kuuluvad uus voolujooneline mootorikate, LED-maatrikstehnikaga esitulemoodulid, uue kuju saanud esikaitseraud ja esivõre, uus tagadifuusor ja täiesti uue disainiga võre tagatulede all, mille loomisel andsid inspiratsiooni Gallardo ja teised Lamborghini supersportautod.
Klientidele on saadaval tohutu hulk isikupärastamisvõimalusi, et oma Urus SE erakordset iseloomu veelgi enam välja tuua.
INTERJÖÖR
Urus SE interjööridisain kehastab Lamborghini „tunne end nagu piloot“ filosoofiat, tihendades sidet juhi ja sõiduki digitaalsüsteemide vahel. Lamborghini Centro Stile keskendus kergusetunde loomisele selliste elementidega nagu anodeeritud alumiiniumist ehisosad ning uued katted ustel ja armatuurlaual. Reisijateruumis leidub mitmeid uusi lahendusi kogu armatuurlaua esiosas ning tehnika on veelgi moodsam ja vaistlikum, olgu näitaks kasutajaliidese uus versioon või Lamborghini teabe- ja meelelahutussüsteemi (LIS) koosseisu kuuluv spetsiaalne telemeetriasüsteem.
ÜHENDUSES OMA URUS SE-GA
Kaasaegne navigatsioonisüsteem, mugavus, turvalisus ja meelelahutusteenused loovad ennenägematu parda- ja kaugühenduvuse ning täiendavad Lamborghini kogemust.
ÜHENDUVUSEGA NAVIGATSIOONITEENUSED
- Reaalajas reisimine, marsruudi ja sihtkohtade uuendamine.
- 3D-linnavaade
- Satelliitkaardid
- Liiklusinfo reaalajas
- Valgusfooriinfo
- Veebipõhine intelligentne marsruutide kavandamine
- Kaartide uuendamine läbi õhu
- Info kohalike ohtude kohta
- Google’i huviväärsuste otsing
- Google’i huviväärsuste häälotsing
- Huviväärsuste otsing
- Parkimisinfo
- Reisijuht ja restoranid
- Esimese/viimase miili navigatsioon
- Parkimine tänaval
- Tanklainfo
- Laadimisjaamade info
MEELERAHU
- Maksimaalne käepärasus oma auto seisundi ja olukorra haldamisel. Teie Urus SE teie sõrmede all, millal iganes ja kus iganes vaid vajate.
- Auto otsing
- Kaugjuhtimisega signaal ja vilgutus
- Marsruutide kaugstatistika
- Kaugjuhtimisega lukustus ja avamine
- Sõiduki seisundi aruanne
- Kaugjuhtimisega parkimisabi
- Loomuliku kõnega suhtlus
- Kaugjuhtimisega laadimine
- Kaugjuhtimisega väljasõidutaimer
- Kaugjuhtimisega kliimaseade
- Alexa Home2Car
- Nutikas väljasõiduaja taimer
TURVALISUS
- Kõrgetasemelised abiteenused auto jälgimiseks ja reisijate turvalisuse tagamiseks.
- Hädaabikõne
- Eraviisiline hädaabikõne
- Veebipõhine teeäärne abi
- Vargusvastase alarmi teavitus
- Sõiduaja alarm
- Alalt lahkumise alarm
- Kiiruse alarm
- Kombinatsioon kiiruse ja alalt lahkumise alarmist
- Varastatud sõiduki lokaator
- Lamborghini Connecti sõidukijälgimissüsteem
MEELELAHUTUS
- Kaasaegseimad funktsioonid, mis muudavad reisikogemuse veelgi nauditavamaks ja haaravamaks.
- WiFi kuumkoht
- Nutitelefoniliides
- Veebiraadio
- Hübriidraadio
- Muusikatuvastus
- Sirius XM
- Loomuliku kõnega suhtlus
PÕHIOMADUSED
Uue Urus SE jõuallikaks on innovatsiooni meistriteos, tänu oma kahele südamele tekitab see tugevamaid emotsioone kui kunagi varem.
UUS AJAM: SISEPÕLEMISMOOTOR JA ELEKTRIMOOTOR
Topeltturboga 4,0-liitrine V8-mootor läbis põhjaliku revisjoni, et kindlustada täiuslik sünergia koostööks elektrimootoriga. Püsimagnetiga sünkroonelektrimootor toetab V8-sisepõlemismootorit, aga võib toimida ka iseseisva jõuallikana, võimaldades Urus SE-l läbida elektri jõul üle 60 kilomeetri.
Uue hübriidajami süsteemivõimsus on vapustav: 800 hobujõudu, 0–100 km/h spurdiks kulub vaid 3,4 sekundit ning tippkiiruseks märgitakse 312 km/h. Legendaarse V8-mootori ja uuendusliku elektrimootori kombinatsioon teeb Urus SE Lamborghini kõigi aegade võimsaimaks supersportmaasturiks ning paneb paika uue etaloni ka kogu kategoorias.
AERODÜNAAMIKA
Maksimaalse tõhususe saavutamiseks tehti Urus SE aerodünaamika põhjalikult ümber.
Uue tagadifuusori ja spoileri koostöös suurenes tagaosale mõjuv aerodünaamiline surujõud suurtel kiirustel 35% võrra – see parandab sõiduki stabiilsust. Lisaks tõstavad uued põhjaalused tuulutusavad ja uue kujuga õhukogurid jahutuse sooritusvõimet 15% võrra, suunates rohkem õhku mehaaniliste ja mootorikomponentide jahutamiseks. Pidurite jahutus paranes lausa 30% võrra tänu esiosa ümbertegemisele ja aerodünaamilise põhjakatte optimeerimisele.
Ülalmainitud protsendid märgivad võrdlust Urus S-iga.
KASUTAJALIIDES
Urus SE reisijateruum on algusest peale loodud juhi vajadusi silmas pidades, uued lahendused tugevdavad Lamborghini „tunne end nagu piloot“ filosoofiat. Kasutajaliidese uuel versioonil on suurem (diagonaal kuni 2,2 tolli pikem) ekraan, vaistlikum kasutamine, värskendatud graafika ja uus elementide paigutus, mille loomisel oli eeskujuks rakenduste haldamine moodsates nutitelefonides. Kasutajaliidese kaudu saab juht hallata kõiki Urus SE funktsioone, kui nihutab sõrmega keskekraanile kuvatavat lõpmatut karusselli.
Urus SE kasutajaliidese välimus vastab uhiuuele Lamborghini elektrifitseeritud mudelivaliku stiilile, mis esmalt juurutati Revueltos.
SÕIDUKOGEMUS
Urus SE on revolutsiooniline sõiduk, pakkudes enneolematuid sõiduemotsioone ja võimaldades juhil jääda olukorra peremeheks mistahes tingimustes. See saavutati tänu elektriliste suutlikkusstrateegiate hõlmamisele, mida koos sõidurežiimidega saab kasutada optimaalsete sõiduolude loomiseks. Sõidurežiimidele Strada, Sport, Corsa, Sabbia, Terra ja Neve lisanduvad EV, Recharge, Hybrid ja Performance võimaldavad kasutada kokku 11 kombinatsiooni, et selle erakordse supersportmaasturi hübriidajamist kõik kätte saada.
Sõiduk ei ole veel müügil ja seetõttu ei kehti sellele direktiiv 1999/94/EÜ. Kütusekulu ja heitmehulga andmed on tüübikinnituse faasis.