Uus Continental GT Speed: ülima gran turismo uus määratlus

  • Neljanda põlvkonna Continental GT Speed on võimsaim tänavasõiduauto, mille Bentley eales loonud
  • Täiesti uus Ultra Performance Hybrid-jõuallikas arendab 782 hj ja 1000 Nm
  • 81-kilomeetrine elektriline sõiduulatus, CO2 heitkogus 29 g/km*
  • 0–100 km/h 3,2 sekundiga
  • Tippkiirus 335 km/h
  • Uusim põlvkond toob kaasa söakamad disainigeenid, üks esituli kummalgi pool annab märku Bentley disainirevolutsioonist
  • 68 protsenti uusi komponente võrreldes eelmise, kolmanda põlvkonnaga
  • Maailmas juhtiv neljaistmeline interjöör võib pakkuda heaoluistmete tehnikat, uut õhuionisaatorit, 3D-nahka, uusi tepinguid ja uut tumedat kroomviimistlust
  • Täiesti uue arhitektuuriga elektrisüsteem võimaldas integreerida klassi juhtiva uue tehnika, saavutamaks võrratut kasutajakogemust luksusautode sektoris
  • My Bentley App Studio integreerib populaarsed rakendused otse autosse
  • Uus GTC Speed tuuakse välja koos kupeesõsaraga
  • Uus Continental GT Speed püstitas maailma sügavaimas tunnelis mitteametliku veealuse kiirusrekordi 335 km/h
  • Valmib Crewe’is Bentley Dream Factorys käsitsi ehitatuna, võimalike teostusvariantide arv on sisuliselt piiramatu

Bentley Motors toob uhkusega avalikkuse ette neljanda põlvkonna Continental GT Speedi, järgides Continental GT mudelkonna 21-aastast traditsiooni ning määratledes uuesti superauto suutlikkuse, käsitööna valminud luksuse ja igapäevase kasutamisväärtuse ülima segu.

Kõikehõlmav välis- ja sisedisaini uuendamine puhaste modernsete detailidega järgib uusi disainigeene, mille panid paika väikeseeriana valminud Bentley Bacalar ja Batur. Väljapaistva suutlikkuse tagab täiesti uus Ultra Performance Hybrid-jõuallikas, mis arendab 782 hj ja 1000 Nm ning kus 4,0-liitrine V8 töötab koos 190-hobujõulise elektrimootoriga. 100 km/h paigaltstardist tuleb kätte 3,2 sekundiga, samal ajal saab 81 kilomeetrit läbida puhtalt elektri jõul (EL-i sõidutsüklis) ja summaarne sõiduulatus on 859 kilomeetrit – see kõik annab kokku argipäeva-superauto.

Jõuallika suutlikkusele vastab ka uus veermik. Uued kahekambrilised õhkvedrud töötavad paaris uute kaheklapiliste amortisaatorite ning Bentley adaptiivvedrustuse (48 V kaldumisvastane aktiivsüsteem), elektrooniliselt juhitava iselukustuva diferentsiaali ja veojõu suunamisega. Tulemuseks on kere uskumatu stabiilsus ja seni parim Continental GT sõidumugavus. Seda toetab esimest korda auto ajaloos kergelt tahapoole suunatud kaalujaotus suhtes 49:51.

Elegantse kesta all pakub modernne uuenduslik tehnika klassi juhtivat võimekust, muutes iga reisi ladusaks kogemuseks juhiabisüsteemide, teabe- ja meelelahutussüsteemide ning ühenduvusteenuste osas.

Uus välimus jätkab disainirevolutsiooni Bentley tuleviku teekonnal suurima muudatusega Continental GT esiosal viimase kahekümne aasta jooksul – tegu on esimese seeriatoodangu-Bentleyga alates 1950. aastatest, millel kummalgi pool vaid üks esilatern.

Maailma juhtiv Bentley interjööridisain, materjalid, kvaliteet ja meisterlik teostus jätkuvad heaoluistmete tehnika, uue õhuionisatsiooni, kolmemõõtmeliste nahamustrite ja uue modernse tepingu juurutamisega, samuti tehniliste viimistlustega, mille näiteks on tume kroom.

Täiesti uus 400-voldise elektrisüsteemi arhitektuur võimaldab pakkuda tänapäeva luksusautomarkidest kõige kõrgetasemelisemat jõuallikatehnika kogumit, andes tulemuseks CO2 heitkoguse 29 g/km ning elektrilise sõiduulatuse 81 km WLTP-sõidutsüklis.

Esimest korda Continental GT ajaloos tuuakse ka lahtise kerega Continental GTC välja kupeega samal ajal. See pakub ülimat paindlikkust klientidele, kes hindavad autosõitu nii avatud katusega kui ka kinnises autos.

Nii kupee- kui ka kabriolettmudelid valmivad täies mahus käsitööna Inglismaal, Bentley Dream Factorys Crewe’is. Tootmine ja tarned algavad kolmandas kvartalis.

Ultra Performance Hybrid

Uue Continental GT Speedi jaoks töötati välja täiesti uus jõuallikas – Ultra Performance Hybrid. Uues jõuallikas on uus 4,0-liitrine V8-mootor võimsusega 600 hj ühendatud 190-hobujõulise elektrimootoriga. Maksimaalne süsteemivõimsus on 782 hj, millest piisab 0–100 km/h sprindi läbimiseks 3,2 sekundiga ja tippkiiruse 335 km/h saavutamiseks.

Süsteemi pöördemoment kasvas 11 protsenti, kui võrrelda eelmise põlvkonna Continental GT Speedi W12-mootoriga – endise 900 Nm asemel on nüüd juhi käsutuses 1000 Nm. Süsteemivõimsus kasvas lausa 19 protsendi võrra – 659 hobujõult 782 hobujõuni. See teeb uue Continental GT Speedi kõigi aegade võimsaimaks Bentleyks, ületades isegi teise põlvkonna Supersportsi ja Baturit.

Veojõud kantakse kõigile neljale rattale kaheksakäigulise topeltsiduriga käigukasti ja elektrooniliselt juhitava iselukustuva diferentsiaali (eLSD) kaudu, tagades mistahes oludes eeskujuliku võimsuse ja kindla haarduvuse. Süsteem kasutab aktiivset veojõu suunamist tagant ette keskdiferentsiaali abil ning täppissuunamist kummalgi sillal pidurite abil.

Jõuallikal on kolm põhielementi:

Uus 600 hj, 800 Nm V8-mootor, mis ilma tavapärase vaakumsüsteemita ja 350-baarise sissepritserõhuga (varasema 200 asemel) tagab puhtama põlemise ja väiksema heitgaasikoguse. Kuna elektrimootor lühendab turboviidet, kasutatakse kaht ühekambrilist turboülelaadurit – see lihtsustab konstruktsiooni ja võimaldab neil töötada kõrgemal temperatuuril, vähendades omakorda heitmekogust. Seetõtt pole ka tarvis eraldi süsteemi silindrite väljalülitamiseks, elektrimootorit pruukides saab sisepõlemismootori täielikult välja lülitada.

Elektrimootor võimsusega 190 hj ja pöördemomendiga 450 Nm paikneb käigukasti korpuses ning lisab pöördemomenti mootori madalatel pööretel ja käiguvahetustel, muutes need veelgi sujuvamaks.

Aku mahutavusega 25,9 kWh asub tagasilla taga. Paigutus aitab saavutada ideaalset kaalujaotust ning kasutatav on kuni 85 protsenti aku mahutavusest.

Süsteem juhib energiavoogusid sõltuvalt valitud sõidurežiimist. Saadaval on elektriauto, elektrivõimenduse, pidurdusenergia taaskasutuse ja – uue GT Speedi jaoks kõige olulisemana – laadimisrežiim. Viimase puhul veab mootor rattaid ja samal ajal laeb akut.

Uus, klassi juhtiv jõuallikas tagab ülima suutlikkuse ja kergitab uusima Continental GT konkurentidest kõrgemale – suurema võimsuse ja pöördemomendiga, aga ka CO2 heitkoguse ja kütusekulu märkimisväärse vähenemisega, mis nüüd moodustavad vaid umbes kümnendiku tavaliste bensiinimootorite omast. Teisalt pakub see jõuallikas erakordset laia ulatusega võimekust alates maksimaalsest suutlikkusest kuni sundimatu elektrilise luksuseni.

Tänu V8 ja elektrimootori kombinatsioonile suutsid Bentley insenerid tagada parema võimsuse ja pöördemomendi kogu pöörete vahemikus. Sinna kuulub nii elektrimootori pakutav oluline võimendus tugeval kiirendusel mootori madalate ja keskmiste pöörete puhul, aga ka V8-mootori kasvanud suutlikkus kõrgetel pööretel. Arendustöödel pöörati märkimisväärset tähelepanu ka mootori väljalaskehäälele, mis rõhutab 90-kraadise nurga all paiknevate vändakaeltega väntvõlli eripära. Seejuures aeti läbi ilma kunstliku, elektroonilise võimenduseta.

Samavõrra muljetavaldavad on elektrirežiimid, mis võimaldavad klientidel nautida vaikset ja sujuvat autosõitu. Täiselektrilises režiimis suudab elektrimootor üksi anda välja 190 hj ja 450 Nm, millest enamasti on rohkem kui küll liiklusvoos püsimiseks. Täiselektrilisele režiimile saab üle minna kiirusel kuni 140 km/h ning kuni 75 protsenti alla vajutatud gaasipedaali korral. Aku saab täis laadida kõigest 2¾ tunniga tänu märkimisväärsetele täiustustele laadija ja aku mahutavuse juures, maksimaalne laadimisvõimsus on 11 kW.

Aktiivveermik Performance Active Chassis

Uue Continental GT Speedi ja GTC Speedi mudelid saavad mõlemad aktiivveermiku Bentley Performance Active Chassis. See sisaldab aktiivset nelikvedu, elektroonilist iseblokeeruvat diferentsiaali, nelikroolimist, veojõu suunamist (sildade vahel ette-taha ja sildadel paremal-vasakule), külgkaldevastast süsteemi Bentley Dynamic Ride ja stabiilsuskontrolli süsteemi uue põlvkonna tarkvara. Lisaks varustatakse auto uute kaheklapiliste amortisaatoritega ja kahekambriliste õhkvedrudega, mis pakuvad laiemaid häälestamisvõimalusi. Selle tulemusena suudavad uued autod saavutada veelgi muljetavaldavama kombinatsiooni suutlikkusest, juhitavusest ja mugavusest.

Uued kaheklapilised amortisaatorid toovad kaasa mitmeid hüvesid. Süsteem võimaldab suuremat erinevust pehmete ja jäikade seadistuste vahel, mis omakorda lubab teha vähem kompromisse teekonaruste summutamise ja kere stabiilsuse vahel. Amortisaatorite juhtseade saab nüüd täielikult ja teineteisest sõltumatult tüürida kokkusurumise ja tagasipõrke summutamist, tagades kere parema stabiilsuse sõidusuuna muutmisel.

Üldist dünaamilist võimekust ja roolitunnetust parandas auto nüüdne ideaalne kaalujaotus 49:51, mis saavutati hübriidajami aku nutika paigutusega. Selline kaalujaotus tagab autole loomupärase tasakaalu dünaamilise sõidu ajal ning lubab juurdepääsu sõidustiilide valikule. Auto kõrgetasemeline stabiilsuskontrolli süsteem mängib kaasa ning uus Continental GT Speed püsib täielikult juhitavana, vältides ülejuhitavust. Režiimis Dynamic lubatakse tagasillal mõnevõrra libiseda, võimaldades juhil ise kurvi läbimise viisi kontrolli all hoida, kuid samal ajal „turvavõrku“ käepärast hoides, et vajadusel auto taas õigele kursile tagasi tuua. Elektroonilise stabiilsuskontrolli võib ka täielikult välja lülitada ning sel juhul saab juht Continental GT Speedi liikumist kurvis tasakaalustada gaasipedaaliga – see annab kõige dünaamilisema Bentley sõidukogemuse.

Pidurisüsteemis kasutatakse endiselt Bentley kaht äraproovitud lahendust, mõlemal juhul on eesmised pidurisadulad kümne ja tagumised nelja kolviga:

  • sisemise jahutusega teraspidurikettad, ees läbimõõduga 420 ja taga 380 mm
  • ränikarbiidist kettad, ees läbimõõduga 440 ja taga 410 mm
  • Uute veermikusüsteemide kasu kliendile on lihtne – mugavusrežiim on veelgi mugavam, kuna sportrežiim tagab varasemast veelgi parema juhitavuse.
  • Muskulaarne ja kaasaegne disainiavaldus

Uus Continental GT Speed kannab edasi kolme põhilist disainiideed, mis paistavad Bentley ajaloos välja alates legendaarsest 1952. aasta Continentalist.

Neljas põlvkond järgib modernsete kaheukseliste Bentleyte vormi, olles justkui puhkav kiskja – lihaseline, aga lõõgastunud ning enesekindel, tugevad, selgelt eristuvad kumerused andmas märku nende all peituvast jõust. Bentley disainerid ise eelistavad rääkida puhkavast tiigrist, kes on rahulik ja talitsetud, kuid valmis pöörast jõudu käiku laskma.

Auto esiosa on inspireeritud tõuhobuse sihvakast elegantsist, rõhutades selle erakordse luksusliku Gran Turismo staatust. „Lõpmatu mootorikate“ loob tugeva horisontaaljoone läbi auto, andes märku võimsast mootorist ja ehedast kiirusest.

Kogu auto on visuaalselt puhastatud, pindades on vähem katkestusi, andes tulemuseks muskulaarsema ja viimistletuma vormi. Terve auto ninaosa on uus, alates kerega samas toonis integreeritud aerodünaamikadetailidest kuni viimase kahe aastakümne suurima muudatuseni Continental GT juures – kummalgi pool on ainult üks esituli. Alates mudelist S2 aastal 1959 pole ükski seeriatoodangu-Bentley olnud selline, kus kummalgi pool on ainult üks esilatern. Muudatus annab uuele GT-le otsustavama üldmulje, olles taas inspireeritud jahti pidava tiigri keskendunud näoilmest.

Esituledel on ka uus horisontaalne „kulm“, sügava kristallilõikega teemandiefekt ülaosas ja valgustatud muster allpool. LED-maatrikstuled sisaldavad 120 üksikut valgusdioodi, mida digitaalselt juhitakse erinevate valgusvihkude saamiseks alates lähituledest kuni täisvõimsusega kaugtuledeni. See suurendab tulede võimekust, kaugtulede valgusvihk on laiem ning paremate siiretega, mis tekitab sujuvama ülemineku valgustatud aladelt valgustamata aladele. See omakorda muudab maantee „lugemise“ loomulikumaks ning tagab lõõgastavama sõidukogemuse, vältides niinimetatud mustade aukude tajumist vaateväljas.

Ka auto tagaosa disain on uudne, sealhulgas kaitseraud, tagatuled, pakiruumiluuk ja summutiotsad. Pakiruumiluugil on integreeritud aerodünaamiline vorm, mis tekitab tagumist aerodünaamilist surujõudu ilma vajaduseta väljakerkiva tagaspoileri järele. Kaitseraud sai auto laiust rõhutades märksa dramaatilisema stiili, kuid on puhtama joone ja vähemate ilustustega.

Tagatuledel on dramaatiline uus välimus palju laiema graafikaga, mis ulatub ka pakiruumiluugile. Tuled ulatuvad välja pakiruumist ning on seesmiselt sügava kolmemõõtmelise teemandimustriga kogu oma vormi ulatuses. Valgustatuna loovad teemantide rõhutatud tipud sulalaavat meenutava visuaalse efekti.

Uutel 22-tollistel velgedel on tugevalt suunaline disain, mis taas sai inspiratsiooni tiigrilt – velgede „kihvad“ näivad kohe-kohe tungivat teepinna sisse. Uue disainiga velgesid pakutakse tumedakstoonituna koos poleeritud aktsentidega, läikivmustana või hõbedasena.

Interjöör kui etalon

Continentali mudelkond paistis varemgi silma interjööridega, mis kuulusid maailmas teostuselt kõige ilusamate sekka ja näitasid Inglismaal Crewe’is, Bentley süsinikuneutraalses tehase töötavate väljaõppinud meistrite oskusi.

Uus Gran Turismo sai ustele ja istmetele uue täppistepingute mustri, mille puhul ammutati inspiratsiooni kaasaegsest moedisainist. Reljeefsete tepingute ja uute tikanditega pakub salong ülimalt kodust keskkonda mistahes erakordse teekonna jaoks.

Continental GT 20 suunas seadistatavad istmed olid ammugi autotööstuses mugavuse ja täiuse etaloniks. Uued võimalused nagu lisana saadaolevad heaoluistmed koos kehaasendi reguleerimise ja automaatkliimaseadmega esiistmetel minimeerivad väsimuse teket ja pakuvad tõeliselt ainulaadset lõõgastumise taset.

Uus pakett Dark Chrome toob salongi veelgi kaasaegsema esteetika ja annab interjöörile vaoshoituma iseloomu. See käib uksekäepidemete, lülitite, tuulutusavade ja paljude muude salongi osade kohta. Bentley eritellimuste osakond Mulliner pakub samuti ainulaadsete lisavõimaluste kollektsiooni, mis võimaldab värskeimat mudelit veelgi isikupärastada.

Continental GT valik sisaldab kolme helisüsteemi. Standardlahenduses on 10 kõlarit ja võimsuseks 650 vatti, kuna Bang & Olufseni 1500-vatine 16 kõlari ja valgustatud kõlarivõredega süsteem on mõeldud elustiilile orienteeritud klientidele. Tõeliste audiofiilide jaoks on olemas ainulaadne 2200-vatine 18 kõlari ja kaheksa helirežiimiga Naimi helisüsteem, millel aktiivbassikõlarid on esiistmetesse sisse ehitatud. Esi- ja küljeakende juures on kasutusel lamineeritud akustiline klaas, mis tavaklaasidega võrreldes vähendab väljast kostva müra tugevust üheksa detsibelli võrra.

Ka uues Continental GT-s on olemas uuenduslik Bentley pöörlev ekraan – selle kolmel küljel on 12,3-tolline ekraan, kolm elegantset analoognäidikut ja lakooniline puitviimistlusega paneel. Külgesid saab vahetada nupuvajutusega.

Salongi meeleoluvalgustus tõstab esile istmete ja uste reljeefseid vorme ning tekitab hubase atmosfääri, kasutaja saab 30 värvi seast leida talle sobivas toonis valguse.

Söakad värvid

Järgmise põlvkonna GT valikus lisati juba niigi rikkalikule paletile veelgi värve juurde, uuendades maailmaklassi pakkumist, mis sisaldab praktiliselt piiramatut arvu värvide ja viimistluste kombinatsioone.

Uudiste hulka kuulub uus modernne hall Gravity Grey-toonis nahk koos vastava metallik-kerevärviga. Viimane paistab välja nagu tavaline hall, kuid päikese käes tulevad esile ka metalsed vasekarva aktsendid.

Uue Continental GT esitlusvärv on Tourmaline Green, Bentley kultusliku rohelise modernne erk uustõlgendus ja silmatorkav avaldus igale uuele Bentleyle.

Tehnika

Neljanda põlvkonna Continental GT ja GTC Speed saavad mõlemad uusima põlvkonna elektrisüsteemi, mis võimaldas teha suure sammu edasi teabe- ja meelelahutussüsteemide ning juhiabisüsteemide alal. See tehnika on kõige täiuslikum luksussegmendis ja äärmiselt konkurentsivõimeline Bentley klientidele, kes tulevad teiste markide juurest.

Keskkonnanäidik (seda kuvatakse näidikuplokis) toetab ja võimaldab sõitu poolabistatud režiimis, andes juhile tagasisidet auto reageerimisest teistele sõidukitele. Sõiduki oskus ümbrust mõista teeb võimalikuks intelligentse parkimisabisüsteemi – uusima põlvkonna iseparkimissüsteemi, kus juhtida saab ka kiirust. Tehnika ei piirdu ainult edasiliikumist puudutavate funktsioonidega. Kliimaseade tehti ümber, et tõsta heaolutaset salongis, sellel on nüüd õhuionisaatorid, uus kübemefilter ning näidikud, mis kuvavad õhu kvaliteeti väljas ja sõiduki sees. Uued mugavusfunktsioonid muudavad iga teekonna veelgi lõõgastavamaks kogemuseks ja neid saab kohandada klientide isiklikele eelistustele vastavaks. Kliimaseade on sünkroniseeritud ka auto satelliitnavigatsiooniga ja teab juba ette, millal võib osutuda vajalikuks parandada siseõhu kvaliteeti (näiteks tunnelis liikumise korral lülituda siseõhuringluse peale).

Täiustusi tehti ka sellistes põhimõttelistes funktsioonides nagu juhtmevaba Apple CarPlay, juhtmevaba Android Auto ja kaartide uuendamine läbi õhu. Nende võimaluste kõrval saavad kliendid, kes sidestavad oma nutitelefoni autoga, nautida muuhulgas järgmisi ühenduvusega auto teenuseid:

  • kaugjuhtimisega laadimine võimaldab jälgida ja juhtida vooluvõrku ühendatud auto aku laadimist
  • kaugjuhitav parkimine annab kliendile võimaluse oma autot nutitelefoni vahendusel parkida või parklast välja kutsuda
  • salongi kaugjuhtimisega eelsoojendus või -jahutus tagab, et sisekliima autos oleks paika seatud juba enne sõidu algust, sealhulgas istmesoojendus

Iga aastaga tuleb juurde uusi funktsioone, näiteks rohelise tule prognoos. Seda kasutatakse üha laiemalt USA ja Euroopa suurlinnades ning see võimaldab linnasüdameid läbida otsekui lendaval vaibal.

Neljanda põlvkonna Continentalil võetakse kasutusele ka uus My Bentley rakenduste stuudio. See on järjekordne lisa Bentley digitaalsele ökosüsteemile. Kliendid saavad ligipääsu laiale valikule sõiduki ja kolmandate osapoolte rakendustele, mida saab alla laadida otse teabe- ja meelelahutussüsteemi, sõltumatult nutitelefonist. Rakenduste hulka kuuluvad muusika, video, mängud, navigatsioon, parkimine, laadimine ja palju muud. Rakendused paigaldatakse teabe- ja meelelahutussüsteemi ning neid saab turvaliselt ja sujuvalt kasutada isegi sõidu ajal. Rakenduste valik kohandatakse spetsiaalselt kohaliku turu tarvis.

Continental GTC Speed

Esimest korda Continentali mudelkonna ajaloos tuuakse lahtise katusega GTC välja kupeega samal ajal. Kabriolettkerega Continental GTC saab Bentley seitsme hoovaga tekstiilkatuse süsteemi, mis on saadaval seitsmes värvitoonis (sealhulgas tviid) ning avaneb 19 sekundiga sõidukiirusel kuni 48 km/h.

Continental GTC Speedi suutlikkus on lahtise Gran Turismo kohta hämmastav: 0–100 km/h kiirenduseks kulub kõigest 3,4 sekundit. Elektrooniliselt piiratud tippkiirus on 285 km/h.

Veealune kiirusrekord

Uue Continental GT Speedi suutlikkuse näitamiseks otsustas Bentley püstitada uue kiirusrekordi – sellise, mida vähemalt ametlikult pole keegi varem üritanud. 90-kraadise vändakaelte nurgaga V8 iseloomulik väljalaskeheli viis ideeni sõita läbi tunneli kiirusega üle 300 km/h. Poolteist aastat kestnud projekti alustatigi just selle saavutamiseks.

Norra maanteeameti (Statens Vegvesen) ja Norra politsei tugeval kaasabil reserveeriti Norras Rogalandi maakonnas asuv Ryfylke tunnel rekordkatse tarvis. Ryfylke on 14,4 kilomeetriga maailma pikim veealune maanteetunnel ning üldse sügavaim merealune tunnel maailmas, asudes kuni 292 meetrit allpool merepinda.

Korduvate analüüside ja simulatsioonidega hinnati kinnises tunnelis kiiresti liikuva auto ümber moodustuvaid õhuvoolusid, et tagada rekordkatsel turvalisus. Tänavu aprillis suunduski Bentley ja toetavate tarnijate meeskond Norrasse, et Continental GT Speediga läbi tunneli sõita. See oli osa uue auto väljatoomise puhuks vändatavast filmist. Kasutades taastuvat teise põlvkonna biokütust ja olles laadinud aku täielikult taastuvatest allikatest, saavutas auto oma tippkiiruse 335 km/h kõigest 33 sekundiga. Filmimise tarvis läbiti tunnelit mitu korda ning seejuures püstitati ka uus mitteametlik autode kiirusrekord tunnelis.

Lähemad üksikasjad allvee-kiirusrekordi projektist, sealhulgas kulissedetagusesse vaatav film avaldatakse peatselt.

Kokkuvõte

Uus Continental GT Speed määratleb uuesti ülima Gran Turismo. Oma silmatorkava modernse disaini, jõulise oleku ja elegantsete joontega positsioneerib neljas põlvkond auto teistest ettepoole mugavuse, käsitööna valminud kauni teostuse ja isiklike valikute poolest.

Efektne uus jõuallikas Ultra Performance Hybrid tagab revolutsioonilise segu äärmuslikust suutlikkusest ja sundimatust elektrilisest luksusest, pakkudes igal korral unustamatut sõidukogemust. Märkimisväärsed tehnikauuendused teevad iga sõidu maksimaalselt sujuvaks ning iga klient saab keskenduda sõidunaudingule.

* CO2 heitkogus ja kütusekulu EU27 riikide tarvis on selgitamisel ning sõltub Euroopa Liidu tüübikinnitusest.

Lehekülg viimati uuendatud: 28.06.2024