UUS FLYING SPUR MULLINER

Ülim Flying Spur

Mõõtmatult võimsa Ultra Performance Hybrid-jõuallikaga uus Flying Spur Mulliner on märkimisväärne luksussedaan nii võimsuse, teostuse kui ka stiili mõttes. Ükski teine Bentley ei ühenda sellist meeliülendavat suutlikkust nii avara siseruumi ja käsitööna valminud viimistlusega. Seda võib vaadelda kui luksusautode tipptaset.

Disain

Uude Flying Spur Mullineri sisenemine on suurejoonelisem kui kuskil mujal. Uus Mullineri Floating Diamond-esivõre hakkab kohe silma, nagu ka Mullineri nime kandvad ja samas stiilis välja peetud õhuavad esitiibadel. Hõbedase satiinpinnaga peeglikorpused lisavad veelgi visuaalset köitvust, kuna eksklusiivsete 22-tolliste velgede poleeritud ja halliks värvitud pinnad loovad märkimisväärse sügavuse mulje. Velgede keskmes asuvad Bentley embleemid püsivad liikumatuna, nii et B-täht on alati õiges asendis. Auto lukkude avamisel tõuseb Flying B maskott sujuvalt mootorikatte sügavusest esile, tiibade valgustus teed näitamas. Ukse avamisel tekitavad Mullineri animeeritud tervitustuled maapinnale teie jalgade ette kauni pöörleva valgusmängu.

Sõõm värsket õhku

Uus nutikas kliimaseade suudab välja filtreerida ohtu kujutavad kahjulikud PM2.5-osakesed. Seade võrdleb pidevalt õhu kvaliteeti reisijateruumi sees ja sellest väljaspool ning kui välisõhu kvaliteet langeb, lülitab sisse siseõhuringluse. Süsteem oskab kasutada isegi GPS-i andmeid reaalajas, et tuvastada tunnelile lähenemine ning vastavalt reageerida.

Ülim istumismugavus

Flying Spur Mullineri põhivarustusse kuulub esi- ja tagaistmete mugavuspakett, mis pakub hulgaliselt seadistamise, soojenduse, tuulutuse ja isegi massaaži võimalusi. Mugavuspakti saab ühendada ka lisana tellitava istmete heaolupaketiga, mis sisaldab veel kaht uuenduslikku funktsiooni. Istme automaatkliimaseade jälgib istmepinnal temperatuuri ja niiskust ning rakendab soojendus- ja tuulutussüsteemi, et teie tunneks end mugavalt kogu teekonna vältel. Kehaasendi reguleerimine aitab samal ajal vältida väsimuse teket, kasutades istmesse sisse ehitatud õhkpatju teie lihastele mõjuva surve peaaegu märkamatuks muutmiseks. Hulk liikumismustreid sisaldavad ka ainulaadset pöördliikumist, mis tagab ülima mugavuse pikkadel otstel.

Nutitelefoni sujuv integreerimine

Autos on olemas nii juhtmega kui ka juhtmevaba Apple CarPlay ja Android Auto, lisaks veel sisseehitatud WiFi-kuumkoht ja telefoni juhtmeta laadimine. CarPlay on kuvatav nii juhi infonäidikule kui ka kesksele puutetundlikule ekraanile, kus see hõivab nüüd kogu ekraani.

Uue My Bentley rakenduste stuudioga saate Bentley valitud ja toetatud rakendusi alla laadida otse auto teabe- ja meelelahutussüsteemi. Näiteks navigatsioonirakenduse puhul võimaldab see kasutada selliseid auto andmeid nagu kütusekogus ja võimalik sõiduulatus, mis telefonis jooksvale rakendusele pole kättesaadavad.

Kaugjuhtimispult tagaistujatele

Puutekraaniga kaugjuhtimispult võimaldab tagaistujatel vaadata teekonnaandmeid, seadistada istmeid ja hallata helisüsteemi, kuna Bentley Rear Entertainment lubab neil voogedastada sisu oma nutiseadmetelt 10-tollistele kõrglahutusega ekraanidele.

Lihtsam linnasõit

Hulk juhiabisüsteeme on mõeldud just linnasõitude tarbeks. Auto suudab tuvastada vabu parkimiskohti ja aitab teil parkida. Kui aga parkimiskoht on nii kitsas, et ukse avamine võib osutuda raskeks, saate enne manöövri algust väljuda ning juhtida oma auto parkimist nutitelefonilt. Teised süsteemid oskavad teid hoiatada, kui tekib näiteks oht autokeret kraapida või põrgata vastu posti. Kolmemõõtmeline reaalajas vaade ümbrusele kuvatakse kesksele puutekraanile ning teil on isegi võimalik valida erinevaid vaateid.

Sundimatu kulgemine

Pakett Touring kuulub põhivarustusse ning sisaldab mitmeid juhiabisüsteeme, mis võivad pikkadel teekondadel kasulikuks osutuda. Kohanduv kiirushoidik koos sõidurajal püsimise süsteemiga* aitab teil kiirteel hoida turvalist pikivahet eesliikuva sõidukiga ning oskab teid hoiatada, kui vajute oma sõiduraja keskelt kõrvale. Prognoosiv kohanduv kiirushoidik* hoiab sõidukiirust väiksematel teedel ning kui te peaks väsima, annab hädaolukorra abisüsteem märku vajadusest tähelepanu koondada, säilitades teie turvalisuse.

* Kõigi juhiabisüsteemide ja ühenduvusega auto funktsioonide saadavus erineb piirkonniti. Üksikasjade osas võtke ühendust oma Bentley Tallinna esindusega.

Helisüsteemide ennenägematud võimalused

Saate teha valiku kolme helisüsteemi vahel. Bentley Signature Audio paigaldatakse põhivarustusena, kuna 16 kanaliga Bang & Olufsen for Bentley ning fenomenaalne 20 kanali ja 2200-vatise väljundvõimsusega Naim for Bentley on soovi korral saadaval lisana.

Sõitke, nagu teile meeldib.

Viis sõidurežiimi annavad teile võimaluse uut Ultra Performance Hybrid-jõuallikat kõige paremini ära kasutada. Pelgalt elektri jõul võite läbida kuni 80 kilomeetrit, kui valite režiimi EV Drive. See on ideaalne heitmepiirangutega linnasüdamates. Režiimis Hybrid lülitab auto ümber elektri- ja sisepõlemismootori vahel, kuna režiim Hold kasutab ainult V8-mootorit, vältides aku tühjenemist. Režiim Charge kasutab mootorit aku laadimiseks sõidu ajal ning auto täieliku potentsiaali avamiseks on mõeldud režiim Sport Hold, mis ühendab V8-mootori täisjõu ja elektrimootori toetuse.

Võrratu reisijateruum

  • Tervituskiri
  • Ukse avamise hetkel tervitavad teid seespool Mullineri valgustatud läveliistud, mis kannavad kirja „Handcrafted in Crewe, England“. 
  • Tuttavlik siluett
  • Vapustavad materjalid
  • Eksklusiivsed värvipaletid
  • Eksimatult Mulliner
  • Kaasaegne käsitöö
  • Jätkusuutlik luksus
  • Aegumatud detailid
  • Võrratu atmosfäär
  • Ainulaadsed autovõtmed

Sundimatu ja meeliülendav

Uue Flying Spur Mullineri jõuallikaks on hübriidajamiga varustatud topelt-turboülelaadimisega 4,0-liitrine V8-mootor, mis arendab 782 hj võimsust ja 1000 Nm pöördemomenti. Ultra Performance Hybrid-jõuallikas ühendab võimsa elektrimootori ja V8-bensiinimootori, mis koos arendavad vapustavat võimsust – 782 hj – ja pöördemomenti – 1000 Nm. See annab juhi käsutusse sujuvalt kasvava Bentley suutlikkuse. 100 km/h saavutamine paigalt võtab kõigest 3,6 sekundit ning tippkiirus on 285 km/h.

Tagamaks igas olukorras mugavat kulgemist, on auto varustatud Bentley aktiivveermikuga Performance Active Chassis. See sisaldab ka neljarattaroolimist sõiduraja sujuvamaks vahetamiseks ning külgkaldevastast süsteemi Bentley Dynamic Ride, mis suurendab stabiilsust kurvide läbimisel. Uues vedrustuses on kasutusel kaheklapilised amortisaatorid, mis võimaldavad palju suuremaid erinevusi auto erinevate sõidurežiimide vahel. Näiteks Sport pakub paremat juhitavust, kuna Comfort muudab kulgemise veelgi mugavamaks. Selle tulemusena tundub sõit Flying Spur Mullineris nagu lendamine esimeses klassis – vahet pole, kas istute roolis või tagaistmel.

Looge enda ainulaadne Flying Spur

Kerevärvi võite valida seitsme standardtooni ja hiigelhulga valikvärvide seast, kuhu nüüd kuuluvad ka uued värvid Tourmaline Green (roheline) ja Gravity Grey (hall). Soovi korral aga võite minna veelgi kaugemale ning lasta Mullineril luua spetsiaalse värvitooni, mis põhineb teie antud näidisel. Võite isegi lasta muuta auto välimuse kroomitud detailid mustaks, sealhulgas 22-tollised veljed.

Interjöörile pakutakse valikut kaheksast soovituslikust värvilahendusest, millest igaüks koosneb kolmest eri värvist. Ja muidugi on teil võimalus luua oma värvikombinatsioon. Alternatiivina tavalisele mustale väärispuidule (Grand Black Veneer) on olemas valik uutest „klaverilakkidest“ ehk kõrgläikvärvidest, kuhu kuuluvad Imperial Blue (tumesinine), Cricket Ball (tumepunane), Burnt Oak (tumepruun) ja Gravity Grey by Mulliner (hall). Väärispuidu osas on veel palju muidki valikuid, sealhulgas kõrgläikega ja Open Pore-pinnaga, samuti tehnilised materjalid nagu süsinikkiud ja lihvitud alumiinium.

Tehnilised andmed.

Uue Flying Spur Mullineri jõuallikaks on hübriidajamiga varustatud topelt-turboülelaadimisega 4,0-liitrine V8-mootor, mis arendab 782 hj võimsust ja 1000 Nm pöördemomenti.

  • Üldpikkus          5316 mm
  • Laius koos peeglitega  2220 mm
  • Üldkõrgus          1474 mm
  • Teljevahe           3194 mm
  • Maksimaalne süsteemivõimsus           782 hj @ 6000 p/min
  • Maksimaalne võimsus                600 hj / 441 kW @ 6000 p/min
  • Elektrimootori maksimaalne võimsus                190 hj @ 6000 p/min
  • Maksimaalne pöördemoment                800 Nm @ 2000–4500 p/min
  • Süsteemi maksimaalne pöördemoment          1000 Nm
  • Elektrimootori maksimaalne pöördemoment                450 Nm
  • Mootori töömaht            3996 cm3
  • Aku mahutavus              25,9 kWh
  • Kiirendusaeg 0–100 km/h          3,5 s
  • Tippkiirus           285 km/h
  • Tühimass           2646 kg
  • Pakiruumi maht              346 l
  • Kütusepaagi maht         80 l
  • Kombineeritud kütusekulu l/100 km - 10,7 (WLTP)
  • Kombineeritud CO₂ heitmekogus 33 g/km (WLTP)
  • Sõiduulatus 829 km / 81 km (e-range) (WLTP)

Lehekülg viimati uuendatud: 28.11.2024