Aegade võimsaim 911
Selle äärmiselt võimeka sportauto südameks on 515 kW (700 hj, kombineeritud kütusekulu: 11,8 l/100 km, linnas: 18,1 l/100 km, maanteel: 8,2 l/100 km, CO2 heitmed: 269 g/km) kahe turboga lamamootor. Täispaagiga 1 470 kg kaaluv kerge kaheistmeline auto kiirendab nullist 100 km/h-ni 2,8 sekundiga. Tagaveolise kupee tippkiirus on 340 km/h, oma peaaegu autospordi väärilise ülekandetehnoloogiaga edestab uus 911 GT2 RS oma 3,6-liitrist eelkäijat 59 kW-ga (80 hj) ning saavutab pöördemomendi 750 Nm (50 Nm rohkem).
Mootor põhineb 911 Turbo S omal – 427 kW (580 hj, kombineeritud kütusekulu: 9,1 l/100 km, linnas: 11,8 l/100 km, maanteel: 7,5 l/100 km, CO2 heitmed: 212 g/km). Et jõudlust parandada, suruvad suured turbod sisepõlemiskambritesse rohkem õhku. Uus täiendav jahutussüsteem pakub suurematel koormustel optimaalset jahutust ja väga kõrgetel temperatuuridel pihustab jahutile vett. Tänu sellele jääb gaasi temperatuur ülerõhu vahemikku ja võimaldab maksimaalset võimsust isegi ekstreemsetes tingimustes. Kohandatud GT seitsmekäiguline Porsche topeltsiduriga käigukast (PDK) uues GT2 RS-s võimaldab jõudu katkestamatult üle kanda. Lisaks on spetsiaalselt välja arenenud väljalaskesüsteem tehtud eriti kergest titaanist, kaalub umbes seitse kilo vähem kui 911 Turbos kasutatud süsteem ja tekitab pretsedenditult emotsionaalse heli.
Esmakordselt tähistab Porsche Design eriti võimeka sportauto debüüti käekella erimudeli väljalaskmisega. Autospordi maailmale austust avaldav 911 GT2 RS käekell on eksklusiivselt uue auto omanikele saadaval, ning seda saab tellida vaid Porsche keskusest koos uue GT mudeliga alates 30. juunist 2017.
Võidusõidušassii silmapaistvalt dünaamiliseks kurvisõiduks
Distsipliin spordis tähendab iga detaili täiuseni lihvimist. Ja supersportautode maailmas on kurvikiirused täiesti teisel tasemel. 911 GT2 RS saavutab need kiirused tänu oma veatule võidusõidušassiile koos tagarataste pööramise süsteemi ja Ultra High Performance (UHP) rehvidele. Sarnaselt kõikidele GT-sportautodele on uuel tippmudelil spetsiaalselt kalibreeritud PSM koos Sport-režiimiga, mis on sätitud pakkuma optimaalset sõidudünaamikat. Võimsad õhuvõtud ja väljalasked koos aukartustäratava tagatiivaga rõhutavad, et auto aerodünaamikaga on põhjalikult tegeletud nii vormi kui disaini mõttes. Suured ja laiad rattad (265/35 ZR 20 ees ja 325/30 ZR 21 taga) kindlustavad väljapaistva pidurdus- ja kurviläbimisvõime. 911 GT2 RS-l on standardina Porsche keraamilised komposiitpidurid (PCCB). Esitiivad, Sport Design välispeeglite ümbrised, õhuvõtuavad taga külgedel ja tagaosa detailid on tehtud süsinikkiuga tugevdatud plastikust (CFR), nagu ka paljud salongidetailid. Ka kapott on tehtud süsinikkiust, et autot võimalikult kergeks teha, standardvarustuses on katus valmistatud magneesiumist.
Valikuline Weissachi pakett 30-kilose kaalusäästuga
Võimekuse puhul saab alati vinti natuke peale keerata – isegi 911 GT2 RS-l. Seetõttu on Porsche insenerid välja arendanud valikulise Weissachi paketi, mis pakub umbes 30-kilost kaalusäästu. Pakett sisaldab täiendavaid süsinikkiuga tugevdatud plastikust ja titaanist tehtud elemente. Näiteks on katus ja stabilisaatorvardad, samuti mõlema silla stabilisaatorvarraste otsad valmistatud süsinikkiust. Magneesiumrattad vähendavad nii kogukaalu kui vedrustamata massi, võimendades nii šassii muljetavaldavaid omadusi. Pagasiruumi kaas ja katuse süsinikkiuviimistlus on visuaalselt eristumiseks kaunistatud auto kerevärvis keskmise triibuga.
Tõeliselt sportlik interjöör
911 GT2 RS reisijateruumis domineerib standardis punane Alcantara, must nahk ja süsinikkiuviimistlusega osad. GT2 RS-i käiguvahetuslabadega sportrool võimaldab kiireid ja sportlikke käiguvahetusi. Juhid ja reisijad kogevad võimeka sportauto sõidudünaamikat süsinikkiuviimistlusega korvistmetes. Nagu kõikides teistes 911-autodes kontrollib heli, navigatsiooni ja kommunikatsiooni Porsche Communication Management (PCM). Connect Plus moodul ja Porsche Track Precision rakendus on samuti standardina saadaval, võimaldades nutitelefoni abil sõiduandmete detailset salvestamist, kuvamist ja analüüsi.
Valikuline Chrono pakett laiendab PCM-i funktsioone ning lisab jõudluse kuvamise funktsiooni, mis võimaldab ringraja aegu näidata, salvestada ja analüüsida. Pakett sisaldab ka nii analoog- kui digitaalse ekraaniga stopperit lülititepaneelis. Veelgi enam – Chrono pakett tuleb 911 GT2 RS-l koos ringiaja mõõtesüsteemiga. Porsche Track Precision rakenduse ja stardi-finišisirgel väliste märkide kasutamisega võimaldab see juhtidel ringiaegu äärmise täpsusega salvestada.
Eksklusiivne käekell auto juurde: Porsche Design 911 GT2 RS Chronograph
Porsche Design on löönud käed Porsche Motorspordiga, et uue supersportauto omanikele luua 911 GT2 RS Chronograph. See on mõeldud eksklusiivselt 911 GT2 RS juhtidele. Selle südames on esimene Porsche Designi loodud kellamehhanism – kolme aasta pikkuse töö tulemus. Sellel on flyback-funktsioon ja ametlik COSC ehtsuse sertifikaat. Kella korpus on valmistatud kergest titaanist. Flyback-funktsioon on inspireeritud autospordist ja esindab Porsche kella eriomadust. Traditsioonilisel kronograafil peab nuppe kolm korda vajutama, et järjestikuseid ajavahemikke mõõta: esimene vajutus peatab kronograafi, teine nullib selle ja kolmas taasalustab mõõtmisprotsessi. Flyback-funktsiooniga kronograafidel toimuvad need protsessid automaatselt ja kiiresti. Stoppfunktsioon ja jooksev aeg on kollase märgistusega selgelt eraldatud. Paljud kelladetailid põhinevad võimekal sportautol. Kella sihverplaat on tehtud süsinikkiust ning ajanäitamine sobib näidikutepaneeli ja tahhomeetriga. 911 GT2 RS ja tema kellast vend on eksklusiivselt saadaval Porsche keskustes üle maailma. Auto ja kell toodetakse individuaalselt kooskõlas kliendi soovidega ja toimetatakse kliendini koos.
Kütusekulu
911 GT2 RS: kombineeritud kütusekulu: 11,8 l/100 km, linnas 18,1 l/100 km, maanteel 8,2 l/100 km, CO2 heitmed: 269 g/km
911 Turbo S: kombineeritud kütusekulu: 9,1 l/100 km, linnas 11,8 l/100 km, maanteel 7,5 l/100 km, CO2 heitmed: 212 g/km
911 Turbo: Kombineeritud kütusekulu 9,1 l/100 km, CO2 heitmed 212 g/km