Automobili Lamborghini avalikustas oma uue logo
Esimest korda kohkem kui 20-aastase vahe järel esitleb mark uut logo ja firmastiili.
Pärast rohkem kui kahekümne aasta möödumist eelmisest värskendusest uuendas Automobili Lamborghini oma ajaloolist logo. Stiilimuutuse tingis uus strateegia, mis hõlmab ka margi visuaalse mulje kohandamist, et paremini väljendada oma missiooniga „Driving Humans Beyond“ seotud märksõnu „julge“, „ootamatu“ ja „ehe“. See kontseptsioon tähendab püüdlusi alati minna teisele poole harjumuspäraseid piire, norme ja tavasid.
Logo evolutsioon on osa laiemast muutuste protsessist üldnimetusega Direzione Cor Tauri – strateegiast, mis kehastab Lamborghini uut, jätkusuutlikkusele ja süsinikueemaldusele keskendunud liikumisteed. Eesmärk on sõlmida tugev kokkulepe tulevaste põlvkondadega, olles neile inspiratsooniks ja eeskujuks uuendamise ja jätkusuutlikkuse protsessis. Seda arvestades juurutabki Lamborghini muudatusi mitte ainult autode juures, vaid ka kogu firmastiilis, hõlmates sellega ettevõtte kultuuri ja väärtusi, mis saavad kõigis visuaalsetes aspektides uue väljenduse.
Äsja esitletud uut logo hakatakse kasutama ettevõtte kõigis ametlikes kanalites ning seda iseloomustab suurem Lamborghini kiri ning minimalistlik, kuid siiski julge värvipalett. Seetõttu ongi must ja valge põhitoonid ning sümboliseerivad margi selget identiteeti, nende kõrval võeti aktsentvärvina kasutusele ka kuldne. Logo uuendatud versioon saab ettevõtte iseloomuliku identiteedi lahutamatuks osaks ning seda kasutatakse ka tulevastel autodel. Lisaks on legendaarne härja kujutis logo keskel läbi teinud põhjalikud muudatused. Esimest korda figureerib see ettevõtte digitaalsetes kontaktipunktides klassikalisest vapikilbist eraldi, muutudes veelgi silmapaistvamaks.
Kuid muudatused laienevad ka kõigile teistele margi identiteedi ilmingutele. Muuhulgas loodi ametlik Automobili Lamborghini kirjatüüp, mis kajastab autode äratuntavaid jooni ja nurgelisust ning on kooskõlas ettevõtte disainikeelega. Seda hakatakse kasutama kõigis Lamborghini kommunikatsioonikanalites. Disianimuudatused hõlmavad ka Lamborghini Centro Stilega koostöös valminud uut ikoonide komplekti, mida esimest korda hakatakse kooskõlastatult tarvitama kõigis digitaalsetes kontaktipunktides.
Kiirsti muutuvas keskkonnas vaatab Automobili Lamborghini tulevikku uuendatud logoga, mis kehastab uuenduslikkust ja sihikindlust. See strateegiline muudatus täiendab ideaalselt Direzione Cor Tauri programmi raames määratletud kõikehõlmavat nihet ning märgib uut faasi ettevõtte positsioneerimises.