Continental GT Speed Convertible saabub täpselt kevadeks
- Kõige enam juhile orienteeritud kabriolett Continental GT valikus
- Nelja uue tehnoloogiaga äärmiselt moodne veermik tugevdab juhi kindlustunnet parema haarduvuse ja juhtimistäpsusega
- Nelikroolimine ja elektrooniline tagadiferentsiaal parandavad sõiduki manööverdusvõimet ja stabiilsust
- Uue konstruktsiooniga süsinikkeraamilised pidurid tagavad hämmastava pidurdusvõimsuse
- Hästituntud 6,0-liitrise W12 TSI mootori uuendatud versioon arendab 659 hj ja 900 Nm
- Tippkiirus 335 km/h, 0–100 km/h 3,7 sekundiga
- Ainulaadsed välimuse ja interjööri detailid sisaldavad embleeme, mitmevärvilist salongiviimistlust, sepistatud 22-tolliseid Speedi velgesid ja sportlikke ukselävesid
- Keskkonsooli tarvis pakutakse esimest korda lisavarustusena uut tehnilist viimistlust Dark Tint Engine Turned Aluminium
- Saadaval on seitse pehme katuse värvi, sealhulgas tviidimustriga
- Tänu täiustatud katusele on kabrioleti reisijateruumis nüüd sama vaikne kui eelmise põlvkonna kupees
Bentley Motors tutvustab ülima lahtise Gran Turismo valiku lipulaeva – siit tuleb Continental GT Speed Convertible. Suutlikkusele orienteeritud Speed-mudel on etaloniks oleva lahtise Gran Turismo kõige võimsam, juhi vajadustele keskenduv tõlgendus.
Kolmanda põlvkonna Continental GT Speed Convertible saab Bentley tuntud 6,0-liitrise W12 TSI mootori täiustatud versiooni, pakub 659 hobujõuni tõstetud võimsust, läbib kiirenduse 0–100 km/h 3,7 sekundiga ja saavutab tippkiiruseks 335 km/h. Uus lahtine Gran Turismo moodustab koos oma sõsarkupeega – Continental GT Speedi esitleti kuu aega tagasi – Continentali mudeliperekonna tipu.
Bentley süsinikneutraalses luksusautode tehases disainitud, konstrueeritud ja käsitsi valmistatud uus GT Speed Convertible pakub täiustatud veermikutehnikat, sealhulgas nelikroolimist, elektroonilist tagadiferentsiaali ja lisana ka süsinikkeraamilisi pidureid. Need aitavad saavutada sõiduki ülima erksuse ja annavad juhile kindlustunde ilma Continental GT Convertible’i tuntud sõidumugavust mõjutamata.
Continental GT Speed Convertible saab ainulaadse pehme katuse (niinimetatud Z-fold mehhanismi), mis avaneb või sulgub 19 sekundiga, muutes auto nupuvajutuse peale luksuslikust kupeest lahtiseks Gran Turismoks.
Eristamaks seda Gran Turismot kui tippmudelit, pakub Continental GT Speed Convertible ainulaadseid välimuse ja interjööri detaile, sealhulgas Speedi sportlikke ukselävesid, tumedakstoonitud võresid ja Speedi embleeme. Samuti saavad kliendid valida ainulaadsete 22-tolliste sepistatud Speedi velgede kolme viimistluse vahel.
Continental GT Convertible’i luksuslikust interjöörist leiab Speedi embleemi armatuurlaua kaasreisija poolel, Alcantaraga kaetud rooli ning ainulaadse mitmevärvilise, nahast ja Alcantarast siseviimistluse.
Chris Craft, Bentley Motorsi müügi- ja turundusdirektor: „Uus Speed on kõige enam juhi vajadustele keskenduv Continental GT Convertible üldse ning ainulaadne selle poolest, et suudab pakkuda rafineeritud lahtise Gran Turismo sõiduelamust mistahes aastaajal ning lisab sellele hämmastava suutlikkuse ja dünaamika. Continental GT Speed Convertible oma käsitööna valminud interjööridetailidega demonstreerib kõike, mida Bentley teab maailma kõige stiilsemate ja elegantsemate lahtiste autode loomisest.“
Uus kõrgtehnoloogiline veermik
Ultramoodne veermikutehnika annab kolmanda põlvkonna GT Speed Convertible’ile ennenägematu juhitavuse ja täpsuse ning sisendab juhile veelgi kindlustunnet.
Jäädes truuks Bentley filosoofiale, mille kohaselt peab auto tunduma edumeelne ja turvaline, ent siiski dünaamiline, on niisugune lähenemisviis eriti meelepärane just võimekatele juhtidele. Selle filosoofia realiseerimiseks jagatakse sõidurežiimides BENTLEY ja COMFORT veojõudu esi- ja tagarataste vahel võrdselt, kuna SPORT-režiim on kalibreeritud nii, et rohkem veojõudu suunatakse tagaratastele.
Uute süsteemide pakutav kasvanud kurvisõiduvõimekus ja parem haardumine võimaldavad juhil väljuda igast kurvist kõrgemal täpsuse ja kindlustunde tasemel. Samuti on sõiduk võimeline hetkel saadaoleva haardumise juures saavutama maksimaalse suutlikkuse, pakkumaks kurvist väljumisel rabavat kiirendust ja teelpüsivust. SPORT-režiimis suunab veojõuhalduse süsteem tagasillale rohkem veojõudu, võimaldades autot kurvis veelgi täpsemalt gaasipedaaliga juhtida.
Nende süsteemidega koos toimetavad ka mitmed olulised veermikutehnoloogiad, mis tagavad kere paigalpüsimise ja sõidumugavuse teineteist välistamata. Nendeks on Bentley kolmekambriline aktiivõhkvedrustus ja Bentley Dynamic Ride – kere kaldumisvastane süsteem, mis töötab 48-voldisel pingel ning mille Bentley võttis esmalt kasutusele Bentaygal ja kolmanda põlvkonna Continental GT-l.
Uuendusliku süsteemi põhielemendid on mõlemas põikstabilisaatoris paiknevad võimsad elektrimootorid, mis takistavad kerel kaldumist. Kõige jäigemas seadistuses suudavad need mootorid arendada kuni 1300 Nm momenti 0,3 sekundi jooksu, et töötada vastu kurvis autot mõjutavatele jõududele ja säilitada kere horisontaalasendit.
Süsinikkeraamilised pidurid juurutatakse Speedil lisavarustusena. Nende materjal vähendab tugevaks aeglustamiseks tarvisminevat jõudu ja pidurdustõhususe langemise ohtu. Aktiivse nelikveo haardumiskontrolli süsteem ja pöördemomendi jaotamine on kõigis sõidurežiimides ümber kalibreeritud ning pakub tavalise Continental GT Convertible’iga võrreldes tuntavat nihet sõiduki iseloomus.
Sundimatu edasiliikumine
Uus Continental GT Speed Convertible ühendab kiiruse elegantsi ja luksusega. Jõuallikaks on Bentley W12 TSI mootori täiustatud versioon, mis arendab väljapaistvad 659 hj – ehk 24 hj rohkem – ja muljetavaldavad 900 Nm. Tippkiirus on 335 km/h, 0–100 km/h kiirenduseks kulub 3,7 sekundit.
Crewe’is käsitsi ehitatud 6,0-liitrine mootor on maailma kõige moodsam 12-silindriline. Nii mootor kui ka jõuülekanne said Speedi tarvis ümber kalibreeritud, et need sobiksid auto kiirusomadustega.
See annab kõige enam tunda SPORT-režiimis, kus topelt-turboülelaadimisega W12 püsib pööretespektri magusaimas osas kauem tänu käikude hilisemale üles- ja varasemale allavahetamisele. Reaktsioon juhi soovidele on tänu sellele kiirem ja vahetum.
Topeltsiduriga kaheksakäigulises käigukastis toimuvad käiguvahetused SPORT-režiimis kaks korda kiiremini kui tavalisel W12 mudelil. See sobib suurepäraselt mudelile, mis võtab sisse koha Continental GT valiku tipus. Kiirusele lisandub väljalaske sügavama iseloomuga hääl käivitustel ja käiguvahetustel.
Jõuline välisdisain – Speedi ainulaadsed detailid
Uus Continental GT Speed Convertible ei püüagi varjata oma sportlikku otstarvet ning ühendab laitmatul viisil stiili ja kiiruse. Maailma kõige rafineerituma lahtise Gran Turismo jõulist välimust rõhutavad veelgi ainulaadsed detailid.
Speedi pehme katus avaneb või sulgub kõigest 19 sekundiga, auto võib seejuures liikuda kiirusega kuni 50 km/h.
Speedi mudelid saavad lisaks Dark Tint-toonis radiaatorivõre ja kaitseraua alaosa võre, samuti Speedi sportlikud lävekarbid ning tagasihoidlikud kroomitud Speedi embleemid esitiibadele.
Ainulaadsed 22-tollised Speedi veljed on samuti sobivalt Dark Tint-toonis, ent valida võib ka läikivhõbedase või läikivmusta viimistluse. Jewel-kujundusega korgid kütuse- ja õlipaagil ning valgustatud kiri „BENTLEY“ välimisel läveliistul teevad kummarduse Speedi kiirusomadustele.
Kliendid saavad teha oma valiku pehme katuse seitsme värvitooni vahel, nende hulgas on esimest korda ka traditsioonilise briti tviidi moodne tõlgendus. Värvidest sisalduvad valikus ka must, sinine, hall ja tumepunane. Lisaks pakutakse katuse siseküljele kaheksat värvi polstrit.
Ainulaadne katusemehhanism, niinimetatud Z-fold on omasuguste seas kõige täiuslikum. Tüüpilisel reisikiirusel on üldine müratase eelkäijaga võrreldes kolm detsibelli madalam. Täiesti uus kombinatsioon katuse isolatsioonimaterjalidest ja tugimehhanismist koos täiustatud tihendisüsteemi ja akustikamaterjalidega tegid uue avatava katusega Gran Turismo sisemuse sama vaikseks kui seda oli eelmise põlvkonna Continental GT Coupe.
Eksklusiivne käsitööna valminud interjöör
Continental GT Speed Convertible’i luksuslik interjöör pakub võrratut Gran Turismo elegantsi koos sellele lisatud ainulaadsete Speedi detailidega ning avaneb maailmale täielikult, kui katus on alla lastud.
Alcantara-kattega rooli ja Speedi embleemi armatuurlaua kaasreisija poolsel küljel täiendab ainulaadne mitmevärviline, nahast ja Alcantarast valmistatud polster. Kliendid võivad lisaks teha valiku 15 põhi- ja 11 täiendava nahatooni hulgast.
Topelt-rombimustriga tepingud ja peatugedele tikitud kiri „Speed“ vihjavad võimsaima Continental GT Convertible’i kiirusomadustele, kuna ühevärviline Alcantarast ja nahast polster on lisatasuta valikvarustus.
Piano Black-puitviimistlus kuulub Speedi põhivarustusse, tasuta valikvarustusena pakutakse veel puitviimistlusi Crown Cut, Dark Stain Burr Walnut ja Dark Fiddleback Eucalyptus. Nende kõrval on saadaval ka puitviimistlused Open Pore Dark Stain Burr Walnut, Crown Cut Walnut ja Koa.
Sportpedaalid ja kirjad „Speed“ läveliistudel sisalduvad põhivarustuses, kuna soovi korral võivad kliendid tellida keskkonsoolile viimistluse Dark Tint Engine Turned Aluminium, Speedi kahevärvilise polstri asemele nahkpolstri ja Speedi värvipaketi.
Uue konstruktsiooniga kaelasoojendi (mis on nii soojem kui ka vaiksem kui eelmise põlvkonna mudelil) on täielikult peidus soojendusega komfortistmetes, optimeerides nii tõhusust kui ka õhuvoolu elektriliselt seadistatavate peatugede ümber. Uue kaelasoojendi disaini ilmestab kroomitud liist õhuava keskel, mis ulatub selle ühest servast teiseni ja meenutab Bentley klassikaliste tuulutusavade kuulsat disaini. Koos soojendusega rooli ja soojendusega käetugedega tagavad need rafineeritud mugavusseadmed luksusliku sõiduelamuse mistahes keskkonnas.