Ideeauto Lamborghini Lanzador: tulevikku vaatav ja dogmasid purustav ultra-GT

Lamborghini esitleb kontseptautot, mis on mitte ainult algupärane Gran Turismo, vaid eelkõige sisevaade tulevikutehnikasse.

Lamborghini tõi Monterey autonädalal avalikkuse ette ideeauto Lanzador – konkreetse visiooni tulevasest täiselektrilisest neljandast seeria-Lamborghinist. Kontseptauto Lanzador on selgete, puristlike ja tehnitsistlike joonte ning suure kliirensiga 2+2-kohaline Gran Turismo. Uhiuut suutlikkuse kontseptsiooni ja enneolematut sõidukogemust pakkudes jääb ta truuks Lamborghini äratuntavatele geenidele ning pakub oma klassi parimat sportlikkust ja sõidurõõmuga iseloomu.

Kontseptauto on ehitatud Itaalia supersportautofirma strateegia „Direzione Cor Tauri“ ning 2021. aastal välja kuulutatud dekrboniseerimise ja elektrifitseerimise tegevuskava vaimus. V12-pistikhübriidi Revuelto1 esitlemise järel annab Lanzador aimu 2028. aastal tootmisse minevast seeriamudelist. „Neljanda mudeli kontseptsiooniga avame uue autosegmendi nimega ultra-GT. See pakub tänu eesrindlikule tehnoloogiale klientidele uut, millegagi võrreldamatut Lamborghini sõidukogemust,“ ütles Stephan Winkelmann, Automobili Lamborghini juhatuse esimees ja tegevjuht.

Kontseptauto ühendab Lamborghini supersportauto loomupärase suutlikkuse sõidurõõmu rõhutava isiksusega ning argikasutuseks sobiliku mitmekülgsusega. Lanzador loob algupärase sõidukogemuse „tehnika avangardi“ kuuluvale laienevale klientide hulgale.

Üle kahe aasta tagasi võttis Automobili Lamborghini eesmärgiks selle aastakümne sees välja tuua kiire ja võimas elektriline Lamborghini, mis jääks truuks margi südamele ja hingele. Täiselektriline Gran Turismo on üllatava keredisaini, täiesti uute proportsioonide ja ennenägematu pardakogemusega tänu uutele teabe- ja meelelahutusfunktsioonidele. Tema ehedas disainis on ühendatud supersportauto Revuelto elemendid Uruse liikuvuse ja mitmekülgsusega.

„Lanzadoriga vaatame tulevikku, unustamata oma geene. Lamborghini esimesed eesmootoriga kupeed olid sportlikud ja elegantsed Gran Turismod, mis oma 2+2 istmeskeemiga sobisid ka argikasutuseks. Meie neljanda seeriamudeli kontseptsioon võimendab meie filosoofiat ühendada supersportlikkus julgelt uue tehnika ja südika disainiga, mis sobib täiuslikult meie Direzione Cor Tauri strateegia raamesse,“ selgitas Stephan Winkelmann.

Tehnika –veojõu muutuva jaotusega täiselektriline ajam

Suure erivõimsusega elektrimootorid kummalgi sillal tagavad kõigis tingimustes, pinnastel ja sõidustiilide juures pideva nelikveo ning arendavad tippvõimsust üle ühe megavati. Nelikvedu teeb eriti dünaamilise kurvisõidu tarbeks võimalikuks ka aktiivse veojõu suunamise tagasillal, mis on äärmiselt peenelt häälestatud ja kõikvõimalike oludega kohandatud. Energiaallikaks on uue põlvkonna suure jõudlusega aku, mis tagab ka pika sõiduulatuse. „Meie jaoks ei tähenda elektrifitseerimine piiranguid, vaid nutikat võimalust suutlikkuse ja juhitavuse edasiarendamiseks,“ ütles Lamborghini tehnikadirektor Rouven Mohr. Seetõttu ei tehta mingeid kompromisse võimsuse, sõidunaudingu ja suutlikkuse alal: see saab olema täiselektriline Lamborghini, mida kliendid võivad nautida iga päev.

Kuid tulevasi elektrilisi Lamborghini sõidukeid määratleb mitte ainult nende riistvara, vaid ka tarkvara ja juhtimissüsteemid. „Tulevikus määratleb ja eristab Lamborghini end täisaktiivsete juhtimissüsteemide kaudu. Me viime Lamborghini integreeritud sõidudünaamika juhtimise täiesti uuele tasemele, mis varem pole seeriatoodangu sportautodel võimalik olnud ning pakub meie klientidele täiesti uusi sõidukogemusi,“ selgitas Rouven Mohr. „Tasakaalu leidmine võimsuse, suutlikkuse, sõiduulatuse ja aerodünaamika vahel on kindlasti üks keerukamaid ülesandeid arendustööde ajal, kuid Lamborghini arendusosakonna nurgakiviks ongi just väljakutsed.“

Tunne end piloodina

Piloot reguleerib süsteeme sõidu ajal sportroolil asuvate juhtseadiste kaudu. Juht saab aktiivselt mõjutada auto käitumist ja sellega luua sõiduki iseloomu, mis talle sobib.

Kolm tegurit ja juhtsüsteemi on kontseptauto ja Lamborghini tulevaste sõidukite seisukohast määravad:

1. Sõidudünaamika juhtimine

Värskelt väljatöötatud sõidudünaamika juhtimissüsteem Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI) seab Lamborghinile uued etalonid nii kontseptautos kui ka tulevastes seeriasõidukites. LDVI-sse integreeritakse tulevikus märgatavalt rohkem andureid ja täitureid, loomaks veelgi peenemat ja täpsemat juhtimiskäitumist. Määravad uuendused toimuvad mitte ainult riistvaras, vaid ka komponente haldavas juhtalgoritmis: mida rohkem andmeid anduritelt juhtsüsteemile laekub, seda detailsemalt pakub algoritm juhtimistunnetuse ja tagasiside nüansse. See võimaldab juhtimisiseloomu varasemast täpsemalt eristada juhtide kaupa. Info suunavad juhile tagasi nutikad andurid, mis asuvad uute „piloodi“ klaaspaneelide taga sõiduki ninaosas ning annavad aimu tuleviku radaritehnika võimalustest.

2. Aktiivaerodünaamika

Aktiivaerodünaamika roll võib akutoitel elektrisõidukite puhul olla olulisemgi kui supersportautodel, sest aktiivaerodünaamika võib suurendada ühe laadimisega läbitavat vahemaad, samal ajal ka suutlikkust tõstes. Täpselt doseeritud aerodünaamiline surujõud kiireks kurvisõiduks ja väikseim võimalik õhutakistus tippkiirusel on Lanzadoris reguleeritavad, et saavutada mõlemal juhul parim suutlikkus. Lamborghini tulevikufilosoofia „Vision of Smart Aerodynamics“ on kontseptautos nähtav ja seab sihiks aerodünaamika kohandamise kõigi sõiduolukordadega vastavalt juhi nõudmistele ja sõiduulatuse vajadustele.

Lamborghini supersportautodest inspireeritud nutikas aerodünaamika sisaldab süsteemi ALA (Aerodinamica Lamborghini Attiva). See on hästi tuntud tehnika ning kasutusel Huracán Performante ja Aventador SVJ-i juures, kontseptautol peab see koos uute aktiivaerodünaamika seadmetega ees- ja tagaosas tagama parima tõhususe sõidurežiimis Urban ja parima aerodünaamilise surujõu režiimis Performance. Lamborghini ALA-süsteemi tulevikuvisiooni kohaselt hakkab ka difuusori kuju muutuma – see näitab Lamborghini teadus- ja arendusosakonna järjekindlat tööd parima aerodünaamilise kasuteguri ja maksimaalse sõiduulatuse nimel.

Aktiivaerodünaamika kasutab eesmist õhuklappi ja liikuvat splitterit, tööasendis avatakse maksimaalse suutlikkuse saavutamiseks pidurite õhukogurid ja jahutusribid. Eesmine õhuvõtuava (S-duct) koos rattakoobaste õhuvahetust tagavate peidetud ribidega ja õhukardinaga muudab aerodünaamilist surujõudu sõltuvalt valitud režiimist – Efficient või Downforce. Õhu väljalaskeavadega hoiab Lamborghini ära dünaamilise ülerõhu tekke rattakoobastes, mis muidu võiks hakata suurel kiirusel auto esiosa kergitama. Pilgule varjatud ribid annavad seega aerodünaamilist surujõudu juurde ilma õhutakistust kasvatamata. 23-tollistel ratastel ühendasid disainerid kuusnurksed elemendid aerodünaamiliste labadega, et rataste tekitatavaid keeriseid minimeerida.

Tagaosas ilmuvad – sõltuvalt valitud sõidurežiimist – sõiduki külgedelt ja difuusorist välja kitsad õhusuunajad, mis koos mitmeelemendilise tagaspoileriga parandavad aerodünaamikat. Säästlikus Efficient-režiimis liigub õhuvool katkematu kihina kere välispinna ligidal kogu selle pikkuse ulatuses, kuni autopäras ettemääratud viisil sealt eraldub. ALA-süsteem töötab tagaosas rõhku regenereerides, vähendades sel viisil õhutakistust ja suurendades aerodünaamilist kasutegurit.

3. Aktiivvedrustus

Tänu aktiivveermikule, mis sisaldab roolitavat tagasilda ja õhkvedrustust, häälestab Lanzador end optimaalselt mistahes sõiduoludele või järgib juhi eelnevalt määratletud sõidustiiliseadistust. Viimane on kiiresti ja vahetult sõidu ajal muudetav rooli asuvate juhtseadiste vahendusel.

Veojõu jaotus

Kahemootorilise elektrilise sportauto põhieelis on veojõu täpne jaotus sõidudünaamika parendamise nimel. Lamborghini kontseptautos arvutab juhtseade millisekundite jooksul kummagi silla jaoks vajaliku või soovitud veojõu, kusjuures elektrimootorid suudavad anda erineva suurusega pöördemomenti mitte ainult esi- ja tagasillale, vaid ka parema ja vasaku poole ratastele.

Rataste pöörlemiskiiruse juhtimine

Rataste pöörlemiskiiruse juhtimisega reguleerib Lamborghini väga peenelt üksikutele ratastele suunatavat momenti ja võimsust, et tagada rooli pööramisele veelgi täpsem ja vahetum reaktsioon, eriti just kurvilistel teedel kiiresti liikudes ja tugevalt kiirendades.

„Nende süsteemide kombinatsioon tõstab kontseptauto sõiduomadused uuele tasemele võrreldes sisepõlemismootoriga varustatud supersportautodega. Lanzador on elektriline supernutikas ultra-GT,“ ütles Rouven Mohr. „Värskelt välja töötatud ja kõrgelt integreeritud sõidurežiimide ja aktiivjuhtimisega tugevdab Lamborghini sõidunaudingut ja suutlikkust ning parandab turvalisust ja juhile antavat tagasisidet.

Olen kindel, et kontseptauto ja selles sisalduv tehnika veenavad lojaalseid, kuid samas tehnika avangardi kuuluvaid klienti, et Lamborghini sõidukite uus põlvkond avab uued peatükid tehnika, suutlikkuse, digiteerimise ja sõidudünaamika alal.“

Disain – oota ootamatut

Lamborghinit iseloomustavad ainulaadsed ja eksimatult äratuntavad disainigeenid, mis võtavad kultusliku ühejoonelise silueti ning tõlgivad selle visionäärilikuks ja tulevikku vaatavaks lähenemisviisiks.

Lanzadoriga vaatab Lamborghini tulevikku. Kontseptauto kirjeldab uusi proportsioone ja on uue segmendi – ultra-GT – esindaja. See paistab mitte üksnes välimusest, vaid ka interjööris tehtud uuendustest, mis pakuvad uudset Lamborghini kogemust ruumi ja avaruse osas.

GT-kontseptauto disaini inspireerisid kosmoselaevad. Lamborghini peadisainer Mitja Borkert kirjeldab supersportauto mahtusid kui disainiprotsessi alguspunkti, mida edasi arendades jõudis ta kõrgema isteasendini, saades inspiratsiooni muuhulgas Huracán Sterratolt.

Tulemuseks on julge ja ootamatu disain: puhtad pingestatud jooned on ehedalt Lamborghini omad, inspireeritud sellistest legendaarsetest mudelitest nagu Sesto Elemento, Murciélago ja Countach LPI 800-4. Külgvaates on Lamborghini ühejooneline siluett ühendatud kontseptauto jaoks välja töötatud ainulaadse arhitektuuriga, kus reisijateruumile tüüpiline kalle on selgelt näha nii eest kui ka tagant. Samal ajal mõjutas auto alumise osa kujundust nutikas lähenemine aerodünaamikale, sinna on integreeritud ultrakaasaegsed liikuvad komponendid, mida võib leida ka Lamborghini supersportautodel. Ligikaudu pooleteise meetri kõrguse katusega elektrifitseeritud Gran Turismo istub teel jõuliselt madalal.

Interjööri kujundus järgib rangelt Lamborghini disainifilosoofiat, mille kohaselt juht peab end tundma nagu piloot, ja ühendab selle kosmoselaeva võtetega. 2+2-kohalise GT ideed arendatakse edasi ja luuakse elustiilisõiduki kontseptsioon, kus reisijateruumi tagaosa saab kasutada kõikvõimaliku spordivarustuse või pagasi vedamiseks.

Pakiruum asub lühikese längus luugi all, kuna suur klaasist tagaluuk avaneb laialt. Nihutatavad tagaistmed ja ümberkujundatav pakiruum muudavad kontseptauto kohandatavaks peaaegu kõigi argielu olukordadega.

Futuristliku kontseptauto detaililahendused on läbimõeldud ja kajastavad selle ainulaadset iseloomu. Saledad esituled on inspireeritud Countach LPI 800-4 omadest, kuna kuusnurksed tagatuled sisaldavad iseloomulikke valgussignatuure kolme LED-elemendiga kummalgi poolel. Tüüpilised stiilielemendid nagu Y ja kuusnurk on Lamborghini disaini iseloomustanud päris algusest peale ning neid võib leida autost kõikjalt, sealhulgas tagatuledest ja interjöörist.

„Minu jaoks on Lamborghini Lanzador meie seni kõige visionäärilikum ja futuristlikum kontseptauto, mis pakub samuti vapustavat välimust ja uutmoodi ilu,“ ütles Mitja Borkert. „Proportsioonid on uued ja ennenägematud ning evivad potentsiaali luua autotööstuses terve uus segment. Lanzador esindab supersportauto mahtusid, kuid juht asub Huracán Sterratole sarnaselt mõnevõrra kõrgemal. See on mõeldud uuele põlvkonnale, kes kasvab üles kõrgtehnoloogia ja digiteerimise ajastul, ning demonstreerib Lamborghini uusi ja värskeid ideid meie lähenemisviisis jätkusuutlikkuse autentsel integreerimisel avarama interjööri ja uuenduslike materjalide kasutamisega. Lanzador on julge ja ootamatu kontseptsõiduk, mis visualiseerib Lamborghini potentsiaalset tulevikumudelit, emotsionaalse disaini ja Lamborghinile omase suutlikkusega ultra-GT loomisel,“ rõhutas Borkert.

Piloodi asukoht interjööris on samuti määratud õhulise ja kerge armatuurlauaga, kus rakendati kultuslikke disainielemente nagu keskkonsooli sillal silma hakkav suur Y. Argikasutuseks sobilik mitmekülgsus ühendatult suutlikkuse ja supersportautole omase isteasendiga andis tulemuseks ootamatult avara reisijateruumi, kus peadisainer Mitja Borkert kasutas ära täiselektrilise ajami pakutavat vabadust.

Piloot ja kaaspiloot istuvad reisijateruumis madalal nagu reaktiivlennukis ning neid eraldab armatuurlauaga visuaalselt kokkusulav keskkonsool. Teabe- ja meelelahutussüsteemi, kliimaseadme ja uute digifunktsioonide juhtseade asub keskkonsoolis, ergonoomiliselt ideaalses asendis juhi käeulatuses. Reisijad saavad infot automaatselt tööasendisse tõusvatelt ekraanidelt. Lamborghini ANIMA juhtseadiseid kasutades saab võib parima sõidudünaamika saavutamiseks vahetada sõidurežiime, mille hulgas on ka Efficiency ja Performance.

Kontseptauto on värvitud toonis, mis loodi spetsiaalselt Monterey autonädalal toimuva esmaesitluse tarvis, selle modernse ja värske värvitooni nimi on Azzurro Abissale.

Jätkusuutlikud materjalid

Kontseptautoga teisaldasid disainerid firma jätkusuutlike materjalide filosoofia interjööri, mis on teedrajav, kuid ei tee järeleandmisi väljanägemise, kvaliteedi ja vastupidavuse alal. Kontseptauto demonstreerib tänapäevaseid tehnilisi võimalusi ning tõstab Lamborghini jätkusuutlikkuse uuele tasemele.

Interjööris pruugitakse pea eranditult jätkusuutlikke materjale, mis kõik on valmistatud Itaalias. Tipptaseme meriinovill B-sertifikaadiga Itaalia ettevõttelt katab armatuurlauda, istmeid ja uksepaneele, värviline muster valmistatakse taaskasutatud nailonist ning paljud mittenähtavad plastdetailid, näiteks sportistmete täidiseks olev vaht, saadi taaskasutatud materjalide 3D-printimisel. Isegi laialdaselt integreeritud süsinik, näiteks uus kahekihiline komposiitmaterjal keskkonsoolil ja uksepaneelidel, on valmistatud ümbertöödeldud süsinikust.

Jätkusuutlikult pargitud nahk

Jätkusuutlik nahk pargiti erilise veega ja erakordselt keskkonnasõbralikul viisil. Vesi pärineb oliiviõli tootmiselt ning seda tuleb harilikult töödelda veepuhastusjaamas tema kõrge happelisuse ning mikroobivastaste ja fütotoksiliste omaduste tõttu. Kuid seda oliiviõli tootmises tekkivat heitvett saab taaskasutada keemiatehastes parkainete tootmiseks. Parkimisprotsess jagab seega „Made in Italy“ sünergiat Itaalia oliivõli valmistamisega.

100 protsenti meriinovill

Kunstlikult töödeldud villa asemel kasutab Lamborghini Austraalia meriinolammaste villa. Igal aastal kasvatavad lambad endale uue villa, mistõttu on see täielikult taastuv kiud erinevalt sünteetilistest kiududest, mida tööstuslikult toodetakse mittetaastuvast fossiilenergiast. Vill tuuakse Euroopasse üks kord aastas laevaga – see vähendab süsinikujalajälge. Kanga koob seejärel ainus Itaalia tekstiiliettevõtte, mis on saanud B-sertifikaadi. Meriinovill on biolagunev, elastne ja käega katsumisel pehme.

Ümbertöödeldud süsinik

Ümbertöödeldud süsinik on uus lähenemine komposiitmaterjalidele, mille Lamborghini töötas välja vastavalt oma geenidele ja jätkusuutlikkuse nõudmistele. Komposiitmaterjal koosneb esteetilisest pealiskihist (nähtaval küljel) ja mitmetest sisekihtidest (kandvatest kihtidest) sõltuvalt materjali tugevusele esitatavatest nõudmistest. Pealiskihi tarvis on praegu väljatöötamisel mitut liiki kiud, sealhulgas mõned looduslikud kiud, mis kootakse süsinikkiuga kokku. See säilitab süsiniku tehnilised omadused, kuid vähendab kasutatava süsinikkiu kogust. Sisekihtide tarbeks on Lamborghini töötanud mitmesuguste alusmaterjalide, näiteks taaskasutatud süsinikust kanga ja ümbertöödeldud plastpudelitest valmistatud vahu kallal. Lisaks on nii pealis- kui ka kandekihid ühendatud bioalusel vaikudega, laiendades veelgi jätkusuutlikku lähenemisviisi. Sellised rakendused pakuvad lisaks headele tehnilistele parameetritele maksimaalset vabadust disaini ja isikupärastamine juures.

Tehiskiud taaskasutatud plastist

Lamborghini kasutab kontseptauto paljude osade valmistamiseks uut tüüpi sünteetilist niiti, mis osaliselt valmistatakse ookeanidest korjatud taaskasutatud plastist. Plastesemed lõigatakse ribadeks, pestakse, kuivatatakse, pressitakse kõrge rõhu all kokku ja saadakse peenike nailonniit. Neist niitidest kootakse suured rullid ümbertöödeldud nailonist kangast hilisemaks plastosade valmistamiseks. Materjali saab alati taaskasutada ja see läbib tootmistsükli mitu korda. Seegi on ressursside säästmine, sest komponentide tootmiseks pole tarvis kasutusele võtta uusi ressursse. Naftast valmistatud plastosadega võrreldes on see 80 protsenti keskkonnasäästlikum.

3D-prinditud vormid

Jätkusuutliku tootmise ja ressursside säästmise üks olulisi kohti on uus plastdetailide 3D-printimise protsess, mida kasutatakse näiteks sportistmete sisuks oleva vahu puhul. Uus, väga mitmekülgne materjal FDM-printimise (Fused Deposition Modelling) jaoks saadakse taaskasutatud jäätmetest, näiteks plastpudelitest. Stabiilne ja kahjutu plast on ideaalne alusmaterjal istmete 3D-prinditud vahtdetailide tarvis tänu oma heale mehaanilisele, keemilisele ja termilisele püsivusele. Tekstiilistmekatete all jäävad need osad ka peaaegu nähtamatuks. Materjali saab pärast kasuliku elutsükli lõppu veel taaskasutada. Taaskasutatud materjali osakaal võib jäätmete päritolust sõltuvalt olla vahemikus 45 kuni 100 protsenti.

Lamborghini dekarboniseerimise tegevuskava „Direzione Cor Tauri“

Lamborghini on aastaid keskendunud jätkusuutlikule tootmisele ja CO2 heitmehulga vähendamisele. Aastast 2015 on Sant'Agata Bolognese 182 000 ruutmeetri suuruse üldpinnaga tehas tegutsenud kui ametlikult CO2-neutraalne ettevõte. Dekarboniseerimise tegevuskava „Direzione Cor Tauri“ esitleti oktoobris 2021 ning seal võttis ettevõte endale kohustuse aastaks 2025 kahandada CO2 heitmekogust vähemalt kaks korda.

„Cor Tauri“ on ladina keeles härja süda. Samal ajal on Alpha Tauri (ehk Aldebaran) heledaim täht Sõnni tähtkujus, mis näitab Lamborghinile teed elektrifitseeritud tulevikku, kus ettevõte jääb siiski truuks oma hingele ja südamele. „Lamborghini elektrifitseerimise plaan on muutus, mille põhjalikult muutunud olud tegid möödapääsmatuks. Me tahame sellega anda oma panuse ning konkreetsete projektide kaudu keskkonnamõju veel enam vähendada,“ ütles Stephan Winkelmann esitlusel.

Lamborghini kavatseb elektrifitseerida kogu oma tootevaliku 2024. aasta lõpuks. Ettevõte investeerib nelja aasta jooksul üle 1,9 miljardi euro hübriidtehnikale üleminekuks – see on firma ajaloo suurim investeering. Neljanda mudeli kontseptsioon pole mitte ainult tehnika demonstratsioon, vaid ka ratastel labor jätkusuutlike materjalide mõttes. Kontseptauto seeriaversioon hakkab aastast 2028 pakkuma erakordset suutlikkust ning kerkib oma segmendi esirinda. Selle loomus säilitab margi geenid ning tõstab Lamborghini rohkem kui 60 aasta vanused traditsioonid uude aastakümnesse.

Neljanda mudeli kontseptsioon esindab disaini ja suutlikkust ning vastab küsimusele, kuhu Lamborghini tulevikus suundub. „Meie jaoks on neljas mudel olemasoleva tooteportfelli absoluutselt loogiline laiendus – täiuslik ühenduslüli Uruse ja meie supersportautode vahel,“ ütles Stephan Winkelmann. Uue, neljanda mudelkonnaga hakkab Lamborghini tulevikus pakkuma täiuslikku portfelli, mis sisaldab emotsiooneäratavaid hübriidajamiga supersportautosid ja pistikhübriidajamiga järgmise põlvkonna Urust.

Lanzador ei ole disainerite ja inseneride uitmõte, vaid pakub konkreetset eelvaadet seeriaautole, mida Lamborghini esitleb aastal 2028. Neljanda mudeli kontseptsiooni põhjal valmivat seeriaautot hakatakse valmistama Sant'Agata Bologneses ning selleks kavatseb Lamborghini laiendada tehast ja palgata täiendavat tööjõudu.

1 Sõiduk ei ole veel müügis ja seetõttu ei kehti sellele direktiiv 1999/94/EÜ. Kütusekulu ja heitmehulga andmed on tüübikinnituse faasis.

2 Uruse mudelite kütusekulu ja heitmenäitajad: keskmine kütusekulu 14,1–12,7 l/100 km (WLTP), keskmine CO2 heitkogus 325–320 g/km (WLTP).

3 Huracán Sterrato kütusekulu ja heitmenäitajad: keskmine kütusekulu 14,9 l/100 km (WLTP), keskmine CO2 heitkogus 337 g/km (WLTP)

Lehekülg viimati uuendatud: 28.06.2024