ŠKODA KODIAQ SPORTLINE: Sportlik, dünaamilisem välimus neile, kes soovivad välja paista

 • Mudelispetsiifilised esi- ja tagaosa, 19- ja 20-tollised veljed
• Uued juhiabisüsteemid ja täiustatud teabe- ja meelelahutusteenused
• Neli mootorit võimsusvahemikus 110 kW (150 hj) kuni 140 kW (190 hj)
• Maailma esmaesitlus 2017. aasta rahvusvahelisel Genfi autonäitusel

ŠKODA KODIAQ SPORTLINE'i näol esitleb Tšehhi autotootja oma uue suure linnamaasturi elegantset, dünaamilist varianti. Spetsiaalselt sportlikule mudelile loodud disainielemendid annavad nii salongile kui välisküljele tooni. 9.-19. märtsil 2017. aastal toimuval rahvusvahelisel Genfi autonäitusel debüteeriva ŠKODA KODIAQ SPORTLINE'i mootorivalikus on kaks bensiini- ja kaks diiselmootorit.
Uues mudelivariandis on eristuv välimus kombineeritud ŠKODA KODIAQi mitmekülgse iseloomuga – selle 4,7-meetrine pikkus pakub kuni seitset istekohta ja omas klassis suurimat salongi- ja pagasiruumi.

Disainis kasutatud must värv rõhutab dünaamilist välimust
Kereosad ja erilised musta värviga viimistletud detailid rõhutavad ŠKODA KODIAQ SPORTLINE'i dünaamilist suunitlust. Eesmine iluvõre, katuseraamid, peeglite korpused ja küljeakende liistud on kõik musta värvi. Tagaaken ja tagumised küljeaknad on toonitud (SunSet).
ŠKODA KODIAQi mudelite külgvaadet iseloomustavad lühikesed üleulatused, langevat katusejoont pikendav joon D-piilaris ja ahenev tagaosa. Autol on standardvarustuses spetsiaalse uue disainiga 19-tollised sulamveljed. ŠKODA KODIAQ SPORTLINE'i jaoks on valikus ka 20-tollised veljed.

ŠKODA KODIAQ SPORTLINE'i varustus
ŠKODA KODIAQ SPORTLINE põhineb Ambition-varustustasemel. Lisaks on sel Alcantara-katte ja hõbedaste õmblustega sportistmed (juhi oma elektrooniliselt seadistatav ja mäluga). Istmed pakuvad head külgtuge. Sportlikku iseloomu rõhutab multifunktsionaalne rool, mis sarnaselt käigukangile on nahaga kaetud, ning alumiiniumpedaalid. Ekraanil kuvatakse muuhulgas turborõhku ning õli ja jahutusvedeliku temperatuuri.
Külluslik valik standardvarustust sisaldab sõidurežiimi valikut (Normal, Sport, Eco, Individual, Comfort, Snow), mille abil saab juhtida mootorit, automaatkäigukasti, roolivõimendust ja õhukonditsioneeri.

Mootorivalik
ŠKODA KODIAQ SPORTLINE'i jaoks on valikus kaks bensiini- ja kaks diiselmootorit:
1,4 TSI 110 kW (150 hj) 4×4, tippkiirus 197 km/h,
0-100 km/h 9,8 sekundiga, kombineeritud kütusekulu 6,8 l/100 km, CO2/km 153 g
2,0 TSI 132 kW (180 hj) 4×4, tippkiirus 207 km/h,
0-100 km/h 8,0 sekundiga, kombineeritud kütusekulu 7,3 l/100 km, CO2/km 168 g
2,0 TDI 110 kW (150 hj) 4×4, tippkiirus 197 km/h,
0-100 km/h 9,5 sekundiga, kombineeritud kütusekulu 5,3 l/100 km, CO2/km 139 g
2,0 TDI 140 kW (190 hj) 4×4, tippkiirus 210 km/h,
0-100 km/h 8,9 sekundiga, kombineeritud kütusekulu 5,7 l/100 km, CO2/km 150 g

Nelikvedu
ŠKODA KODIAQ SPORTLINE on standardina nelikveoline. Nelikveosüsteem töötab kiiresti ja intelligentselt, selle juhtmoodul arvutab pidevalt tagasilla jaoks ideaalset pöördemomenti. Normaalsetes tingimustes, eriti väikese koormusega ja vabakäiguga, jaotab mitmikkettaga sidur mootori jõudu kütusesäästlikul viisil peamiselt esiratastele.

Sõiduomadused
Adaptiivveermik (Dynamic Chassis Control, DCC) on ŠKODA KODIAQ SPORTLINE'i jaoks samuti valikus olemas. Elektrooniliselt juhitavaid amortisaatoreid saab juht seada ühte kolmest režiimist – mugav, tavaline ja sport ehk Comfort, Normal ja Sport.
Nelikvedu pakub suuremat turvalisust ja haarduvust. See on eriti märgatav haagise vedamise puhul. Kuid see tehnoloogia tähendab lisaks, et sportlik linnamaastur sobib ka karmimale maastikule. 194 mm kliirensi abil tuleb see toime ka suuremate muhkudega. Lähenemis- ja eemaldumisnurk on tänu lühikestele üleulatustele vastavalt muljetavaldavad 22,0 ja 23,1 kraadi.

Juhiabisüsteemid
Suure valiku juhiabisüsteemidega loovad kõik ŠKODA KODIAQi variandid oma segmendis standardeid. Uute omaduste hulgas on haagiseabi, pimenurgatuvastus, mis hoiatab pimedas nurgas olevate sõidukite eest, ja tagurdamisel läheneva sõiduki eest hoiatav süsteem, mis jälgib manööverdades külgedelt ja tagant liginevaid sõidukeid. Lisaks reisijate kaitse abisüsteem, mis sulgeb juhtumahakkava õnnetuse korral aknad ja katuseluugi ning pingutab esiistmete turvavööd, ning mis töötab koos täiustatud sõidusuunas auto lähiümbrust jälgiv radarisüsteemiga, millel on hädapidurisüsteem ja ennustav jalakäija kaitsesüsteem. Ka parkimisabi funktsioone on täiustatud. Esimest korda kasutab ŠKODA kaameraid ka autost virtuaalse pealtvaate kuvamiseks. See teeb keerulistes oludes või raskel maastikul sõitmise lihtsamaks.

Meelelahutus ja ŠKODA Connect
Uusim ŠKODA KODIAQ SPORTLINE on varustatud kõikide Tšehhi vabariigist pärineva suure linnamaasturi teabe- ja meelelahutussüsteemidega. Kõik võimekad puuteekraanid on tehtud klaasist (välja arvatud baasvarustuse muusikasüsteemi Swing puhul). Tippvariandil, navigatsioonisüsteemil Columbus on 9,2-tollise monitor, WiFi-hotspot ja LTE-moodul. Standardina on auto varustatud ka automaatse hädaabikõne funktsiooniga. Mobiilsed võrguteenused ŠKODA Connectilt on ideaalne täiendus tipptasemel teabe- ja meelelahutussüsteemile. Need loovad uusi standardeid navigatsiooni, informatsiooni, meelelahutuse ja abiteenuste vallas ja neid saab seadistada isegi oma koduarvutist või ŠKODA Connect rakenduse kaudu.

Maailma esmaesitlus Genfi autonäitusel
ŠKODA KODIAQ SPORTLINE debüteerib 2017. aasta rahvusvahelisel Genfi autonäitusel. Maailmakuulus autonäitus, kus ŠKODA oma suure linnamaasturi uut mudeliversiooni ja palju muud põnevat esitleb, on avalikkusele avatud 9.-19. märtsil 2017.

Lehekülg viimati uuendatud: 28.06.2024