Suurbritannias ja Euroopas jõuab turule uus Bentayga Hybrid
- Suurbritannias ja Euroopas saab nüüd tellida uut Bentayga Hybridi, tänu millele jõuab luksuslinnamaasturite turule esimene elektrifitseeritud auto
- Enneolematu meelerahu tänu elektriajamile ja veelgi suuremale käiguühtlusele
- Ühendatud auto laiendatud teenused tagavad ligipääsu laadimisandmetele, statistikale ja reisijateruumi mugavusseadmetele
- Elektrimootor ja 3,0-liitrine topelt-turboülelaadimisega V6-bensiinimootor koos arendavad 449 hj võimsust ja 700 Nm pöördemomenti
- 693-kilomeetrine summaarne sõiduulatus ja 40-kilomeetrine sõiduulatus puhtalt elektri jõul (WLTP)
- Kasutamisandmed näitavad, et enamik sõite Bentayga Hybridiga tehakse elektrirežiimis ning 90 protsendil klientidest on ühe sõidu pikkus pidevalt alla 50 kilomeetri
Bentayga Hybrid on nüüd tellitav ka Suurbritannia ja Euroopa klientidele. Pärast USA ja Hiina turule jõudmist toob Bentayga Hybrid jätkuvalt võrratut elektrifitseeritud meelerahu luksuslinnamaasturite sektorisse kogu maailmas.
Pärast Bentayga V8 ja Bentayga Speedi turuletoomist eelmise aasta suvel on uus Bentayga Hybrid kolmas mudel kõige edukamas luksuslinnamaasturite valikus, mida see segment kunagi on näinud. Esimese põlvkonna Bentayga Hybrid moodustas ühe viiendiku toodetud Bentaygadest ja põlvkonnavahetus tõotab seda osakaalu suurendada. Hiinas on 45 protsenti tellimustest turuletoomise järel esitatud just hübriidversioonile.
Uusima põlvkonna Bentayga Hybrid on saadaval sama baashinnaga nagu Bentayga V8, juhtides klientide valiku fookuse eelistatud jõuallikale, mitte kuludele.
Pakkudes samal tasemel mugavusi ja luksust, kuid veelgi vaiksemat ja täiuslikumat sõidukogemust, annab Bentayga Hybrid klientide käsutusse valiku uut tehnikat ja ühenduvusteenuseid. Ühtlasi on see tehniliselt kõige täiuslikum Bentley läbi aegade.
Välis- ja sisedisain rõhutab kogu mudelivaliku ulatuses Bentley disainigeene, mis annavad Bentleyle kõigi luksusautotootjate seast värskeima ja modernseima tootepere. Enamgi veel, Bentayga Hybrid on esimene samm Bentley teel pakkumaks kolme aasta pärast elektrifitseeritud mudeleid kõigis oma mudeliperekondades enne esimest Bentley akuga elektrisõidukit aastal 2025. Ühtlasi on see osa Bentley revolutsioonilisest strateegiast Beyond100, mille kohaselt saab legendaarsest margist maailma juhtiv jätkusuutliku luksusmobiilsuse ettevõte.
Uus Bentley on eelmise põlvkonnaga võrreldes nii seest kui ka väljast põhjalikult revideeritud, kasutusele võeti pardatehnika viimane sõna ja interjöör hellitab reisijaid veelgi enam. Bentayga Hybrid on saadaval nelja- või viieistmelisena ning seda võib veelgi isikupärastada tohutu hulga lisavarustusega, mille hulka kuuluvad paketid Blackline ja Styling – Blackline tellitakse praegu rohkem kui kolmandikule klientide autodest.
Bentayga Hybrid pakub ülimat elektrilise luksuse alal oma sujuva ja vaikse kulgemisega läbi linnakeskkonna, evides samal ajal ka GT-auto omadusi linnast lahkumiseks ja kaugemale siirdumiseks. Bentayga Hybridi kliendid pääsevad linnamürast tänu välismaailmast akustiliselt isoleeritud elegantse salongi rahule ja vaikusele. Puudub ka tavapärane mootoriheli, kui kasutada linnapiiridest välja jõudmiseks kuni 40-kilomeetrist sõiduulatust elektri jõul (WLTP) ning pärast seda nautida kuni 693 kilomeetrini (WLTP) küündiva summaarse sõiduulatuse võimalusi.
Bentley uuringud näitavad, et üle 90 protsendi klientidest kasutab oma esimese põlvkonna Bentayga Hybridi iga päev või mitu korda nädalas ning peaaegu kõik kliendid kasutavad elektrirežiimi, sealjuures pooled neist läbivad pidevalt alla 50 kilomeetri pikkusi teekondi.
Päriselus on enamik sõite võimalik teha täielikult elektri jõul ja heitmevabalt, pakkudes sel viisil keskkonnaalaseid hüvesid ja ehitades üles Bentley uut mainet jätkusuutliku tuleviku nimel.
Bentayga Hybrid on esimene kahest Bentley tänavu tootmisse jõudvast hübriidmudelist, teine tehakse avalikuks suvel. Bentayga Hybrid on Eestis nüüdsest tellimustele avatud, hinnad algavad 199 465 eurost (koos käibemaksuga).
Bentayga Hybrid, WLTP-sõidutsükkel: kütusekulu keskmiselt 3,4 l/100 km, keskmine CO₂ heitkogus 82 g/km.