Uus Continental Seeria

  • Grand touring’u tüüpi autode maailmas pole miski enam endine. Lavale on astunud uus Continental GT.
  • See erakordne auto, mille voolujooneline kere vuhiseb kiiresti ja kergesti läbi õhu, juhatab sisse uue ajastu, mida iseloomustavad konkurentsitu võimsus, esmaklassiline töömeisterlikkus ja tipptasemel tehnoloogilised lahendused.
  • Bentley disainimeeskond on andnud sellele oma klassi esinumbrile täiesti uudse välimuse. Meie tunnusmärgid on võimsus ja viimistletus ning oleme neid veelgi täiustanud, et anda uhiuue Continental GT-ga täiesti uus tähendus grand tourer’i tüüpi autole. Ja salongis on luksuslikkus viidud täiesti uuele tasemele.

Bentley, mille puhul jätab sügava mulje see, kui suurt tähelepanu on pööratud ka kõige väiksematele detailidele, pakub juhile teel olles ehedat avastamisrõõmu. Et seda mudelit vääriliselt hinnata, tuleb seda tunnetada ning nautida kõigi meelte ja kogu kehaga.

Bentley Continentali kupeemudeli loomisel oli disainerite ja inseneride eesmärk pakkuda teile kõike, mida ühelt Bentleylt oodatakse – sellega mahuvad mugavalt reisima neli täiskasvanut ja ka pagasi jaoks on piisavalt ruumi. Sellele Bentley Inglismaal asuvas tehases valminud autole ei leidu tõepoolest võrdset. Teie ees on grand tourer’i olemuse täiuslik kehastus.

Olenemata sihtkohast viib uus Continental GT teid kohale, püüdes samal ajal pilke oma harukordse stiilipuhtusega.

DISAIN
JÕULINE ILME JA HOIAK

Uues Bentley Continental GT-s on klassikalised grand tourer’i proportsioonid ühendatud täiesti uue veermiku ja elektrisüsteemiga – tänu sellele on disainimeeskond suutnud välja tulla autoga, mis on muljet avaldavalt pikk, madal ja lai ning peale selle sihvakate kerejoontega. See tõeliselt kaunis ja sportliku hoiakuga grant tourer ei jää teel kahe silma vahele.

Peale terase, alumiiniumi ja komposiitmaterjalide on kasutatud maitsekalt viimistletud puitu ja nahka, nii et tulemus on muljet avaldav terviklahendus, mille täiustamiseks on rohkelt lisavõimalusi.



VÄLISILME

Uue Continental GT vahedad ja konkreetsed kerejooned annavad aimu algupärase Bentley R-Type Continentali mõjust. Rattakoopaid ümbritsev tagaosa on vaoshoitult jõuline ning keret ilmestav küljejoon algab nüüd tagatulede kohalt ja jookseb seejärel kaarjalt allapoole.

Pikk teljevahe ja lühike esiosa loovad jõulise mulje ning seda isegi paigal seistes. Selline lahendus võimaldab paigaldada mootori kapoti all madalamale, mis tagab omakorda kaalu optimaalse jaotumise ja väga hea juhitavuse.

Uued, peene viimistluse ja kristalse helgiga leedesituled annavad Continentalile uudse ilme ning tagaosas ääristavad värske kujundusega ovaalseid tagatulesid poleeritud raamid, kusjuures sama kuju kordub ka summutitorudes.

Autoomanike meeleheaks on olemas suur valik spetsiaalse kujundusega velgesid: standardvarustuses on suured 21-tollised veljed, aga veelgi silmatorkavama mulje jätavad hoopis 22-tollised sepistatud valuveljed. Viimaste keerduvad ja 3D-efektiga pinnad peegeldavad pilkupüüdvalt valgust ning seda tänu käsitsi töötlemisele. See ja veel kaks veljemudelit on saadaval lisavarustusena.

Bentley kohanduv vedrustussüsteem Dynamic Ride ja õhkvedrustussüsteem tagavad koos esmaklassilise sõidukvaliteedi ning isegi suuremate velgede puhul ei tule teha järeleandmisi mugavuses.



SISEMUS
Bentley disainimeeskond on viinud uue Continental GT salongis töömeisterlikkuse autotööstuse valdkonnas enneolematule tasemele.

Nagu on Bentley puhul tavaks, matkib armatuurlaua kujundus Bentley logolt tuttavaid tiibu. See liigub kahelt poolt elegantset keskkonsooli üles ning kaardub seejärel uste poole, nii et sõitjaid ümbritseb näiliselt katkematu armatuurlauapind, mida ilmestavad käsitsi viimistletud nahk- ja puitelemendid.

Lisaks suurele spoonide valikule saab uue Continental GT tellida ka uudse kahetoonilise spoonitud kujunduslahendusega, mille puhul eraldab käsitsi töödeldud ja kauni süümustriga puidusiilu ning kontrastset viimistluselementi peenike poleeritud kroomiriba. Sel juhul ilmestab läikivmusta (Piano Black) iluriba kas tumeda eukalüpti (Dark Fiddleback Eucalyptus), tumeda punakaspruuni puidu (Dark Stained Madrona), merevaigu (Liquid Amber) või saarepuu (Tamo Ash) spoon. Nendele, kes eelistavad ühe spooniga salongikujundust, on valikus kaheksa varianti, sh uus koa-akaatsia spoon, mis on keskmise tumeduse ja pikisuunaliste süüjoontega. Koa-akaatsiast valmistatakse selle looduslikus kasvukohas Hawaiil käsitsi lainelaudu ja kitarre.

Armatuurlaua alumisele osale valitud viimistlusmaterjali kasutatakse ka keskkonsoolis. Aga soovi korral saab konsooli tellida meie uue ja pilkupüüdva säbrulise 0,6 mm paksuse alumiiniumviimistlusega Côtes de Genève, mis on inspireeritud luksuskäekellade harjatud metallkorpuse ilmest. Selle silmatorkava tekstuuriga jooned sõna otseses mõttes sädelevad päikese käes tänu esimest korda autotööstuse valdkonnas kasutatud käsitsi viimistlusele.

Muid iludetaile, näiteks kella iluraami ja ümmargusi õhuavasid, saab tellida uudse peenrihveldusega – tänu sellele ehtekunstist üle võetud töötlusvõttele jääb mulje, nagu oleks pind kaetud tuhandete tillukeste teemantidega. Seda viimistlusmeetodit on standardvarustuses kasutatud uue Continental GT juhtnuppudel: see on nii mõnus käe all kui ka ilus silmadele, peegeldades valgust nagu lihvitud vääriskivi ning parandades samal ajal tähtsate juhtimisseadiste ergonoomilisi omadusi.



MULJET AVALDAV VÄRVI- JA NAHAVALIK
Et tõsta esile seda, kui suurt tähelepanu pöörab Bentley ka kõige väiksematele pisiasjadele, on disainerid kasutanud muljet avaldavat valikut nahkasid ja salongidetaile. Kaheteistkümne asendiga esiistmetel, mille katted on käsitsi lõigatud ja tepitud ülikvaliteetsest nahast, on mõlemal kaks mälukohta ning lisavarustusese kuuluv 20 asendiga esiiste lisab veelgi paindlikkust. Esmaklassiliselt luksusliku sõidu tagab lisavarustuses olev pakett Comfort Seat, mis sisaldab elektriliselt reguleeritavaid peatugesid ja polsterdusi koos ventilatsiooni- ja hulga massaažirežiimidega.

Kõigile neljale istmele saab tellida uudse rombikujuliste topelttepingutega katte, mis kuulub paketti Mulliner Driving. See materjal, mida kasutatakse istme- ja uksekatetel ning salongi tagaosas, on pehme ja jätab nii autos sees kui ka väljastpoolt vaadates pilkupüüdva mulje.



SÕIDUOMADUSED
TIPPTASEMEL SÕIDUELAMUS

Uus Continental GT on enneolematult võimas, sportlik ja esmaklassilise juhitavusega. Kuna see on välja töötatud ja seadistatud pakkuma tipptasemel elamust, on autol neli täissuuruses istet ja hulk tehnoloogilisi lahendusi, mis tagavad alati nauditava sõidu.

Pidev nelikvedu
Tänu mitmele autos talitlevale uuele süsteemile võite sellele neljarattalisele alati kindel olla. Pidev nelikvedu tagab, et kuigi ainult tavatingimustes kantakse kogu veojõud üle tagasillale, rakendatakse rataste kas või hetkelise libisemise korral seda kohe ka esiratastele, et parandada haarduvust.*

Õõtsumisvastane vedrustussüsteem
Uue Continental GT puhul vähendab õõtsumist süsteem Bentley Dynamic Ride ehk 48-voldine uuenduslik elektrooniline õõtsumisvastane vedrustussüsteem. Keeramisel lülitub see automaatselt sisse, reguleerides pidevalt stabilisaatorvardaid. Ebatasastes oludes jälgib see lakkamatult vedrustuse seadeid ning kohandub teetingimustega, et sõit oleks esmaklassiliselt mõnus ja sujuv. Uus kolmekambriline õhkvedrustus jätab rohkem võimalusi auto kereasendi korrigeerimiseks, mis parandab nii dünaamilist juhitavust kui ka sõidumugavust. Amordisüsteem reguleerib sõidu ajal amortisaatorite seadeid, samal ajal kui neli sõidukõrguse andurit mõõdavad pidevalt silla ja kere vahelist kaugust, seda vajaduse korral muutes.



ERI SÕIDUREŽIIMID
Keskkonsoolil asuva Bentley sõidurežiimide pöördkettaga saab valida nelja režiimi vahel. Mugavusrežiimil optimeeritakse veermiku ja ajami tööd mõnusaks ja luksuslikuks liikumiseks, aga spordirežiimil häälestatakse ajam ümber jõulisemaks sõiduks. Viimase puhul korrigeeritakse ka amordi- ja veermikusüsteemi seadeid, et tagada jäigem vedrustus ning parem pikisuunaline stabiilsus kurvidesse sisenemisel – tulemuseks on sportlikum ja meelierutavam sõit. Bentley-režiimil on optimaalses tasakaalus kaks eelmist sõiduviisi ning erirežiimil saab juht ise kombineerida meelepäraseid seadeid ja salvestada need hilisemaks kasutamiseks.

Kahesiduriline kaheksakäiguline käigukast
Uuel Continental GT-l on kahesiduriline kaheksakäiguline käigukast, mis tagab sujuva ja kiire käiguvahetuse ning suurendab kütusesäästlikkust. Kuues käik on tippkiiruse saavutamiseks, samal ajal kui seitsmes ja kaheksas pigem rahulikuks ning ökonoomseks sõiduks.

Spordirežiimil on käiguvahetus isegi kahesidurilise käigukastiga auto kohta enneolematult tempokas, tagades katkematu kiirenduse. Mugavusrežiimil toimub käiguvahetus sujuvamalt ja peaaegu märkamatult, et saavutada täielik sõidumugavus.



TÕHUSAD PIDURID
Võite igal ajal täie kindlustundega pidurdada: piduripedaali käiguulatus on minimaalne ja survepunkt on täpselt välja arvestatud, et saaksite vajaduse korral kiiresti reageerida ja kiirust maha võtta, tundes end alati olukorda valitsevana. Et tagada konkurentsitu pidurdusjõud isegi äärmuslikes tingimustes, on esisillal seeriatootmise autode kohta kõige suuremad raudpidurid. Seestpoolt ventileeritud ja soontega pidurikettad hajutavad paremini kuumust ning ühes tükis kinnised pidurisadulad on kerged ja peavad hästi deformeerumisele vastu.

Nagu kõik muud uue Continental GT insenerilahendused, annavad ka need uuendused oma panuse võrreldamatusse sõiduelamusse.



TEHNOLOOGIA
HULK KÄEPÄRASEID DIGILAHENDUSI

Uut Continental GT-d täiendab hulk käepäraseid digilahendusi – nende hulgas uus muljet avaldav Bentley pöördekraan, milles on ainulaadsel moel ühendatud tipptasemel elektroonika ja käsitöömeisterlikkus. See on Bentley tulevikku vaatava tehnoloogiakäsituse viimane sõna, mis paistab silma kasutuslihtsuse ning pilkupüüdva ja ergonoomilise disainiga.

Nagu Bentley puhul tavaks, on tehnoloogiliste lahenduste eesmärk teha autosõit nii juhile kui ka kaasreisijatele paremaks ilma, et need liialt esiplaanile trügiksid. Tehnoloogia täiendab nutikalt tervikpilti, et pakkuda just õigel hetkel vajalikke lahendusi alates puutetundliku ekraani esiletõstetud nuppudest kuni muude juhtseadiste ja näidikuteni, mille vaatamiseks pole tarvis pilku teelt ära pöörata. Peale selle tagavad internetipõhised teenused, näiteks Apple CarPlayTM, sõidu ajal juurdepääsu digitaalsele sisule.

Armatuurlaua keskel troonib näiteks suure eraldusvõimega 12,3-tolline puutetundlik ekraan. Tänu käepärasele jaosekraani režiimile saab ekraani kaheks jagada, nii et samal ajal kui suuremal ekraaniosal kuvatakse juhile navigeerimisjuhtnöörid ja muud vajalikku teavet, saab kõrvalistuja tutvuda muusikapalade loendi või muu infoga, mida pakutakse auto teabe- ja meelelahutussüsteemi vahendusel.

Kui sirutate käe ekraani poole, tuvastab lähedusandur liikumise ja tõstab esile juhtnupud, mida tõenäoliselt vajate. Sellele lisaks paikneb ekraani all läikiv metallriba, millele saate ekraani kasutamise ajal sõrmi toetada. Just tänu sellistele pisiasjadele on Bentley klass omaette.



BENTLEY PÖÖRDEKRAAN
Armatuurlaua keskel troonib lisavarustusena pakutav Bentley pöördekraan, mis annab võimaluse valida eri stiilis näidikute vahel. Mootori tööle hakates pöördub osa siledast spoonitud armatuurlauast ümber, tuues nähtavale suure eraldusvõimega 12,3-tollise puutetundliku ekraani. Kui eelistate klassikalisema ilmega näidikuid, siis ekraani edasi pööramisel ilmub välja spoonitud paneel, millel on kolm analoognäidikut: kompass, termomeeter ja kell-taimer. Mootori seiskumisel pöördub paneel esialgsesse asendisse, nii et kogu armatuurlaua pikkuses jääb kauni üldmulje loomiseks nähtavale katkematult kulgev puiduriba.
Kui teel olles pole keskse asetusega puutetundlik ekraan nähtaval, kuvatakse kogu vajalik sõiduteave rooli taga asuval digitaalsel näidikupaneelil.

Digitaalset näidikupaneeli on võimalik seadistada oma eelistuste kohaselt – näiteks saab valida tahhomeetri ja navigatsioonikaardi vahel. Paneeli valgustuse tugevust saab vähendada, et see poleks sõidu ajal – iseäranis öösel – liiga esiletükkiv ja seda saab mugavalt teha roolil asuvate juhtnuppudega.
Autodel, mis tellitakse ilma Bentley pöördekraanita, on armatuurlaual kohakindel 12,3-tolline puutetundlik ekraan, mis jääb alati nähtavale.



NUTIKAD JUHIABISÜSTEEMID
Tänu tervele hulgale abisüsteemidele saab juht nautida autotööstuse viimast sõna ning kõiki süsteeme saab oma eelistuste kohaselt sisse ja välja lülitada.

Sõidurajal püsimise abisüsteem keerab kergelt rooli, kui tuvastatakse oma sõidurajalt välja kaldumine, ja pimeala jälgimissüsteem hoiab silma peal sõiduki ümbrusel, andes juhile küljepeeglites asuvate tulede vilgutamisega märku ohust sattuda teise sõiduki liikumisteele. Lisavarustusse kuuluv esiklaasinäidik kuvab vajaliku teabe otse juhi vaateväljas.

Liiklusmärkude tuvastamise süsteem jälgib kiiruspiiranguid ja möödasõidukeelde. Kui süsteem on sisse lülitatud, kuvatakse selle edastatud andmed digitaalsel näidikupaneelil ja esiklaasinäidikul. See suudab ära tunda isegi ajutised kiiruspiirangud.

Öönägemisfunktsioon
Uue Continental GT öönägemiskaamera jälgib eesolevat teed kuni 300 meetri ulatuses, muutes sõitmise kehva valgustusega oludes palju turvalisemaks. See tuvastab liikuvate takistuste, näiteks jalakäijate ja suurte loomade olemasolu, ning kuvab need otse juhi ees asuval puutetundlikul ekraanil.



KOHANDUV PÜSIKIIRUSHOIDIK
Kohanduv püsikiirushoidik on juhile nutikalt abiks, tehes pikkade vahemaade läbimise palju kergemaks. Standardvarustuse kiirusehoidiku sarnaselt säilitab see kindlaksmääratud sõidukiiruse. Aga sel on lisaks radari kaugandurid, mis hoiavad eessõitva autoga kindlat pikivahet. See süsteem võib ummikusse sattudes auto täielikult peatada ja liiklusvoolu taastudes selle uuesti liikuma panna, säilitades vajaduse korral eessõitva autoga varem määratud ajaintervalli. Ja kõike seda ilma, et juht peaks jalgu pedaalidele asetama.

Maatriksesituled
Öine autosõit on lihtsam tänu sellele, et nutikad leedmaatriksesituled võivad olla kogu aeg sisse lülitatud, sest need hämarduvad automaatselt, et mitte häirida vastutulevaid sõidukeid. Süsteem optimeerib automaatselt valgusvihku olenevalt teeoludest ehk sellest, kas sõidetakse maanteel, linnas või maapiirkonnas, ja leedtuled hämarduvad isegi siis, kui tekib oht, et liiklusmärkidelt peegelduv valgus võiks juhti pimestada.

INTERNETIPÕHISED TEENUSED*
Hulk digitehnoloogiaid, mida saab kasutada keskkonsoolil asuva puutetundliku ekraani vahendusel, tagavad teile ja uuele Continental GT-le internetiühenduse, pakkudes nii paremat sõiduelamust.
Apple CarPlayTM* teeb mobiiltelefoni salvestatud muusikaeelistused ja lemmikrakendused ning lisaks sellised iPhoneTM-i funktsioonid nagu kaardid, kontaktid ja hääljuhtimise teile autos kättesaadavaks puutetundliku ekraani vahendusel, et neid oleks sõidu ajal mugavam kasutada.

Auto navigatsioonisüsteem edastab reaalajas liiklusinfot, aidates vältida ummikuid.

Huvipunktide otsing töötab samamoodi kui GoogleTM-i puhul. Konkreetsete sihtkohtadega tutvumiseks on olemas vaba tekstisisestuse võimalus ja need saab salvestada navigatsioonisüsteemi, et vajalik teave, näiteks telefoninumbrid ja lahtiolekuajad, oleks alati käepärast. Rakenduse My Bentley vahendusel saab edastada teavet sihtkoha kohta telefonist autole, et viimase süsteemi oleks enne teeleasumist lisatud ajakohane teave.

Kui turvapadjad avanevad kas automaatselt või avatakse need käsitsi SOS-nupu abil, aktiveerub funktsioon „Private eCall“*. See võtab ühendust kohaliku hädaabiteenistusega ja edastab teie asukoha, tagades pikkadel sõitudel täieliku meelerahu.

* Ei pakuta kõikides riikides.



TEHNOLOOGIAPAKETID
Lisavarustusena pakutav esiklaasinäidik* kuvab otse esiklaasil olulise sõiduteabe, sh sõidukiiruse, kiiruspiirangu ja navigatsioonisüsteemi juhtnöörid.

Tänu pakettlahendustele on lihtsam tellida omavahel seotud lisasüsteeme. Paketti City kuuluvad pakiruumi vabakäeavamine, pealtvaatekaamera, liiklusmärkide tuvastamise süsteem, jalakäijate eest hoiatav märguandesüsteem ja linnasõiduabi ning paketti Touring sõidurajal püsimise abisüsteem, püsikiirushoidik ja liiklusabisüsteem, Bentley ohutussüsteem Safeguard Plus ja öönägemiskaamera.

* Ei pakuta kõikides riikides.






ISIKUPÄRASTAMISE VÕIMALUSED
IGA GT ON TÄIESTI AINULAADNE

Valikuvõimaluste rohkuse tõttu on ebatõenäoline, et kohtate mõnda Continental GT-d, mis on teie auto täpne koopia.

Pakett Mulliner Driving
Pakett Mulliner Driving, millesse kuuluvad näiteks erilaadsed 22-tollised veljed ning silmatorkava viimistlusega kütuse- ja õlipaagikorgid, lisab uue Continental GT sisemusele ja välisilmele luksusliku ja sportliku nüansi. Salongi kaunistavad sportpedaalid ja saab valida läikivmusta (Piano Black) või tumeda pähklipuu (Dark Stained Burr Walnut) spooni vahel. Peale selle on istmetele tikitud Bentley logod ning istmetel, ustel ja salongi tagaosas on kasutatud rombikujuliste topelttepingutega kattematerjali.



HAVAILIK NÜANSS

Peale kahetoonilise spoonitud kujunduslahenduse on Bentley valikusse lisandunud uus ja moodne viimistlusmaterjal: Koa-akaatsia spoon. Seda puitu iseloomustavad elegantselt mahedad värvitoonid ja sirgete joontega süümuster, kusjuures koa akaatsiat on selle looduslikus kasvukohas Hawaiil juba ammusest ajast kasutatud lainelaudade ja kitarride valmistamiseks.

ERI HELISÜSTEEMID
Uue Continental GT tellimisel saab valida mitme helisüsteemi vahel.

650-vatisel Bentley helisüsteemil on 10 kõlarit ja 11 kanaliga võimendi, mis tagavad kõikjal autos esmaklassilise kvaliteediga heli. Lisavarustusse kuuluv uus Bang & OlufsenTM-i süsteem on tervelt 1500-vatine ning sel on 16 kõlarit ja 16 kanaliga võimendi. Nelja erilaadse DSP-režiimi ja silmapaistva disainiga BeoSonicTM-u juhtsüsteem on esimene, mille see tootja on autodes kasutusele võtnud.

Naim for Bentley on aga auto helisüsteemide 2200-vatine kroonijuveel, millel on 18 kõlarit, kaks vibratsioonielementi, 20 kanaliga võimendi, kaheksa DSP-režiimi ja aktiivbassikõlar. Tõeliste muusikasõpradele silmis ei leidu sellele võrdset.



ISTMEPAKETT COMFORT SEAT
Lisavarustusse kuuluva paketi Comfort Seat istmeid saab seadistada veelgi täpsemalt kui standardseid Continental GT istmeid: neil on liigutatavad peatoed, rullikutel esiosa, reguleeritavad polsterdused ning ventilatsiooni- ja massaaživõimalused. Need erijooned teevad ka kõige pikema autosõidu nii juhile kui ka kaasreisijatele mugavaks.

Meeleoluvalgustus
Salongis saab lisavarustusena pakutavat meeleoluvalgustust reguleerida oma eelistuste kohaselt: valikus on tervelt 14 eri värvi. Valgustussüsteem on loodud tõstma salongis esile auto välimisi kerejooni ja see tekitab tunde, nagu istuksite autos, mis on vormitud disaineri esialgse töövisandi põhjal.

Ainulaadne ja kordumatu auto
Võimalused selle auto disainimiseks oma maitse järgi alates kahetoonilisest spoonitud kujundusest kuni rohkete tehnoloogiliste lahendusteni on niisama hästi kui lõputud.

Nendest parema ülevaate saamiseks kasutage meie konfiguraatorit, mille abil saate luua endale meelepärase Continental GT.

Lehekülg viimati uuendatud: 28.06.2024