Uus Porsche sportauto on Nürburgringi Nordschleifel eelkäijast üle 12 sekundi kiirem
Uus Porsche 911 GT3 tähistab oma esimest Nürburgringi legendaarsel Nordschleifel veedetud päeva ringiajaga 7 minutit ja 12,7 sekundit. Tänavalegaalne 911, mis näitajate poolest sarnaneb oma profisportlasest lähisugulasele, oli oma eelkäijast 12,3 sekundit kiirem.
"Selle ajaga oleme tõestanud, et uus 911 GT3 ei paku mitte pelgalt parimat sõidukogemust, vaid suudab näidata ka muljetavaldavat võimekust Nordschleifel. Fookus oli sõidukvaliteedi optimeerimisel ja mootori võimsuse kerge kasvuga kohandumisel," ütles Porsche autospordi ja GT-autode ala asepresident Frank-Steffen Walliser rahulolevalt. "Mõned aastad tagasi suutsid selliseid ringiaegu saavutada vaid slick-rehvidega puhtatõulised võidusõiduautod," lisas GT tootesuuna juht Andreas Preuninger. "Uus GT3 suudab sama saavutada nende autodega võrreldes suhteliselt tagasihoidliku võimsuse juures, sobides samal ajal täielikult igapäevakasutuseks."
911 GT3 põhineb eelnevast mudelist rohkem puhtal võidusõidutehnoloogial. Selle 368 kW (500 hj), kõrgepöördelise vabalthingava mootori leiab ka 911 GT3 karikasarja võidusõiduautost. Stardijoonele läks sportauto standardvarustuses, mille sekka kuulub tagarataste pööramise süsteem, seitsmekäiguline Porsche topeltsiduriga käigukast (PDK) ja Michelini Sport Cup 2 N1 rehvid. 8-kraadise temperatuuriga õhk ja 14-kraadine asfalt olid Porsche testisõitja Lars Kerni jaoks ideaalsed. Tänavalegaalse tagaveolise Coupé rekordaeg on ametlikult kinnitatud. "Kui auto sõidab kiiresti Nordschleifel, sõidab see kiiresti igal pool maailmas," kommenteeris Frank-Steffen Walliser.
911 GT3. Kombineeritud kütusekulu 12,7-12,9 l/100 km, CO2 emissioonid 290-288 g/km